{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.377 visninger | Oprettet:

Blinklys fejl på mercedes {{forumTopicSubject}}

Hi derude

Jeg står med en Mercedes c220 bluetec hvor i der er en besked om der er mangler en pære i højre baglygte, denne lygte er led og der er 2 led der ikke virker mere
Vil høre om det er noget man skifter eller hvordan da ejeren er træt af denne besked hele tiden, km ikke se mm kan komme ind i lygten

Mvh
Henning


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blinklys fejl på mercedes
  • #1   18. okt 2018 vis de led pære er indbygget i lygten så er det nemmest at kun at købe en anden baglygte. man kan også købe nye små led pære med ledning eller til at lodde i og prøve at se om man kan udskiftet dem. men tit er de led pære limet fast i baglygten. så det er ikke nemt at gøre. Det var noget andet vis det var udskiftelige led pære. man kunne løsne ved at dreje ud.så var det nemt at gøre.

  • #2   18. okt 2018 Hehe det ser ikke engang ud til at jeg kan komme ind i lygten, uden der skal vold eller varme til smile
    Så var lidt bange for at det er en ny lygte


  • #3   18. okt 2018 Ja det plejer de også at være. Har selv skilt en baglygte af for at udskiftet nogen led pære. men det var ikke nemt da de nærmest var støbt/limet ind i baglygter. så måtte slibe og skære for at gøre det. og så bruge rude lim bagefter til at lime de nye fast igen. Det gør jeg ikke igen smiley for det er noget nemmer at købe en anden brugt eller ny baglygte hvor alt virker i.

  • Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

    Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.331
    #4   18. okt 2018 Der forskrives udskiftning af hele lygten

  • #5   20. okt 2018 Tak for svarene
    Bag lygten bliver skiftet, syndes det er tidlig på en 3 år gamle mercedes allerede har def leds
    God weekend derude


  • #6   20. okt 2018 Der burde vel stadig være det (garanti ) nu når den kun er 3 år gammel er der ikke det ?. for de siger da deres led lygter kan holde 1000 vis af timer.

  • #7   20. okt 2018 bilen er import fra Tyskland, jeg spurgte også, men han mener ikke der er noget der dækker
    det er hvad der kan ske når man vil spare lidt på afgifter Hehe


Kommentér på:
Blinklys fejl på mercedes

Annonce