{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
823 visninger | Oprettet:

Første opstart af Webasto thermo top evt 5 {{forumTopicSubject}}

Hey bg, har lige monteret et Webasto thermo top evo 5 i min Audi A4 b8 2010 2,0 cr tdi,
Men kan ikke få det til at virke da min fjernbetjening Telestart t100 bare skriver fejl, det samme kommer når jeg bruger vcds Ross-Tech for at aktiver gruppe 17 i klima til 1, så skriver jeg test og der skiver vcds fejl.. har mono ac i min bil og har koblet den grønne hvide ledning i kl 20 ben 3 stikket bag klima panelet.. nogle der har en idé hvad jeg gør forkert ??
Mvh Dragos

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Første opstart af Webasto thermo top evt 5
  • #1   19. okt 2018 Hej
    Du skal starte med at kontrollere om din telestart er konfigureret til Evo 5 fyret da det starter med "W bus" og ikke med + som de gamle thermotop fyr (se eventuelt vejledningen for T 100)
    derefter skal din telestart programmeres på fyret før det kan fungere !
    har du kontrolleret/gjort dette ???
    polobjørn

• #2   19. okt 2018 Hey polobjørn
    Må indrømme at det har jeg ikke tjekket, havde regnet med at der hvor jeg købte den ville de havde programmeret den til fyret smiley

• #3   19. okt 2018 Hvis det er nyt og du selv har monteret/tilsluttet det er sættet IKKE konfigureret (der sidder ledninger under tape hvoraf den skal tilsluttes - mener det er i begge ender både ved stik fra varmer kabler og ved fjbt. boksen !!!
    senderen SKAL programmeres efter montering/strøm tilslutning til fyret !!!
    polobjørn

• #4   19. okt 2018 Det er helt nyt, Ahh okay for undret mig også over at selve antennen til telestart er koblet til med rød brun og gul ledning men selve fyret er kun koblet til med rød/brun og ja de andre ledninger er koblet fra i en lykke under tapet..

Så den gule skal kobles til i begge ender også skal der vel bruges en Webasto tester for at konfigurer det?

• #5   19. okt 2018 Jeg har koblet det gule kabel til selve ledningsnettet fra fyret og den virker nu smiley

• #6   19. okt 2018 Tusind tak for hjælpe smiley

Kommentér på:
Første opstart af Webasto thermo top evt 5

Annonce