{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.141 visninger | Oprettet:

Jørgen L
Jørgen L
Tilmeldt:
14. feb 2017
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4

fiat ducato manglende stelforbindelse ? {{forumTopicSubject}}

Fiat Ducato autocamper har følgende misvisning.
Advarselslampe for forvarme af motor begynder at blinke - instrumentet for temperatur viser 105 grader.
Der er lige skiftet kølevands termostat og termostatkontakt for blæser. Hvis jeg sætter kabineblæseren på fuld kraft blinker advarselslampen hurtigere - og når jeg igen slukker for blæseren så stopper den somme tider med at blinke - dog for bare at begynde igen.
En klog mand mener at det må være stelforbindelsen til motoren der har en dårlig forbindelse - men hvor finder jeg frem til den ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fiat ducato manglende stelforbindelse ?
  • #1   8. nov 2018 Hej. Jeg køre selv Ducato og har gjort det i ca 1 Mil Km smiley Dejlig vogn.. Batteriet ved du hvor er..?
    Har du et start kabel kan du tage den ene kabel fra minus på batteriet og over på chassiet så ser du hurtigt om det hjælper..
    Hilsen Claus


  • Jørgen L
    Jørgen L Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #2   9. nov 2018 tak til Claus- har prøvet din ide med en startkabel fra minus pol på batteri og til stel / motor - det hjælper ikke - har du andre ideer ?

  • #3   9. nov 2018 Har du prøvet stel forbindelse mellem karosseri og motor . Måske din plus kabel er irret i selve kabelsko. Du kan evt os prøve med start kablet på plus siden.

  • Jørgen L
    Jørgen L Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #4   9. nov 2018 jeg har haft batteriet afmonteret og polerne er fedet ind - så der burde være forbindelse - men er der andre steder hvor det evt kan drille -

  • #5   9. nov 2018 Der kan os være dårligt forbindelse ved plus kablet som sidder på selvstarteren.

  • #6   9. nov 2018 På min ducato kommer der et plus kabel fra batteriet ned til starteren så fortsætter kablet der fra op til sikrings / Forbrugs kassen eller hvad den nu lige kaldes.

  • Jørgen L
    Jørgen L Tilmeldt:
    feb 2017

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 4
    #7   9. nov 2018 tak - det prøver jeg lige af i morgen

Kommentér på:
fiat ducato manglende stelforbindelse ?

Annonce