{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
827 visninger | Oprettet:

Aksel H
Aksel H
Følger: 6 Emner: 3 Svar: 3

Denso tændrør {{forumTopicSubject}}

Nu er mine Denso PK20TR11 m/ 2 stelelektroder kommet, der er på alle en afstand på: 0,7 mm, i instruktionsbogen foreskrives 1,1 mm, skal jeg ændre afstanden til 1,1 mm ??
hej "Mand med Hat"

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Denso tændrør
  • #1   9. nov 2018 Hvis du skal bruge dem i din bil med de data, så ja.

• Aksel H
    Aksel H Tilmeldt:
    jan 2013

#3   10. nov 2018 Hvordan er det muligt at se om det er kopivare el. orgn. Denso? på æsken står et EAN nr.: 2503001027109, men papir og karton kan der jo skrives hvad som helst på. Skal jeg prøve at returnerer dem til AUTODOC? el. ændre de to stelelektroder til 1,1 mm,? el. bare smide dem ud, og købe tændrør hos Toyota el. Lexus Danmark ("VIABILER" Brønshøj?

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #4   10. nov 2018 Aksel H
    Det kunne godt tyde på at du er blevet snydt lidt, da tr11 er elektrode afstanden, og markedet vælter i fake denso rør!

Hvad måtte du smide pr rør?
    Evt tag et billede af et af dine, gerne med indpakning, så skulle det være til at se om det er den ægte vare

• Aksel H
    Aksel H Tilmeldt:
    jan 2013

#5   10. nov 2018 Her et billede af de 6 nye tændrør, som m/fragt fra AUTODOC Berlin kostede 593,- kr.

profilbillede
  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #6   10. nov 2018 Selve kvaliteten på æskerne (Lyder underligt, men er et af punkterne til at spotte fake) Ser ud til at være i ordenlig kvalitet, men det kan være rigtig svært at spotte om de er fake eller ej

• Aksel H
    Aksel H Tilmeldt:
    jan 2013

#8   13. nov 2018 Alt er ændret til det bedste for min Lexus, har købt 6 stk. Denso idrium tændrør hos Toyota,
    175.-kr. stk + moms, Autodoc leverede (evt. Fake) sendt retur, 180.- kr i fragt til Berlin, Utrolig bøvlet at få lov at sende retur, skal påregne 2-3 uger før penge er retur, tak for sangen.
    Aksel

Kommentér på:
Denso tændrør

Annonce