{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.636 visninger | Oprettet:

s C
s C
Tilmeldt:
13. sep 2007
Følger: 1 Emner: 164 Svar: 258

Motorlampen lyser {{forumTopicSubject}}

Hej gutter og gutinder.

Jeg har en Peugeot 208 fra 2012, motor lampen er begyndt at lyse og ved opstart dukker der en besked op på skærmen hvor der står Engine fault contact mechanic (eller noget lign.) pludselig stoppede lampen med at lyse og ingen besked.

Jeg sendte den ud til Peugeot de synede den og jeg fik bilen tilbage, og nu en uge efter er lampen så begyndt at lyse igen.

Hvad kan jeg gøre?Og er der evt en fra Albertslund eller omegn, der kan smide en computer på.

På forhånd tak S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Motorlampen lyser
  • #1   13. nov 2018 Er det en benzin eller diesel du har? Benzin modellerne har 2 svagheder. 1 er en katalysator der flækker, burde kunne høres når du starter bilen fra helt kold, at den brummer forfra.
    2 er olieforbrug, som følge at tændings udsættere, der får du også motorfejl. Der kan også være en dårlig tændspole.

    Hvis der er tale om en diesel, kan der være et hav af fejl, da den er lidt mere indviklet bygget op.

    Men uanset mit gætteri, skal der en tester på bilen for at kunne foretage nærmere fejlsøgning fremadrettet.


  • s C
    s C Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 164 Svar: 258
    #3   13. nov 2018 Tak for de hurtige svar. Det er en benzin 1,2

    Bilen opfører sig ikke anderledes end den plejer. Den kører perfekt og ikke mislyde eller lign.


  • #4   13. nov 2018 Har haft 1 208 inde også en 1,2 som også sagde fint i motoren, den kom med disse fejlkoder?

    profilbillede
  • s C
    s C Tilmeldt:
    sep 2007

    Følger: 1 Emner: 164 Svar: 258
    #5   13. nov 2018 Hej Simon og hvad betyder det på dansk? ??

  • w123
    w123 Tilmeldt:
    maj 2008

    Følger: 5 Emner: 22 Svar: 294
    #6   13. nov 2018 Uden en tester på er det rent gætværk, send den til en mekaniker eller køb en tester hvis du selv har mod på at rode med bilen, de koster ikke alverden, og om ikke andet kan du selv slette fejlen med din mobil:

    https://olietryk.dk/obd2-testere/


Kommentér på:
Motorlampen lyser

Annonce