{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.048 visninger | Oprettet:

Golf 4 Gti sikring 29 problem {{forumTopicSubject}}

Kære Alle
Jeg er rigtig glad for min Golf 4 Gti men har fået grå hår af at sikring nr. 29 springer hele tiden, som er strøm til tændspolerne. Jeg har ohmet spolerne og de ser fine ud, jeg har startet motor taget spolerne ud en efter en og de ser fine ud. Jeg har skiftet tændingsmodul og Der er ingen ledningsbrud i kablerne, men stadig springer sikring nr. 29.
Hjæææææælp mig med dette problem.

Mange mange tusind tak
Mvh
Aamir Hussain


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 4 Gti sikring 29 problem
  • #1   18. nov 2018 har du tjekket at stil er ok til de spoler. ? vis der er dårlig forbindelse til stil kan det gøre sikringen springer. Men er spoler og alt anden ok. er der jo kun ledningen fra sikring og til de spoler der kan have en fejl evt et sted hvor du ikke har kunne tjekke hvor der er hul på den. så den periodisk røre evt stil. så sikringen ryger så der er kun at gå alt igennem igen. også stikket til det hele plus tjek at der ikke er noget galt bag ved sikring Boxen evt.

  • #2   18. nov 2018 Hej stel er ok som sidder tæt på spolen. Ledningsnet er fint jeg mistænker ECU. Håber der er andre som har haft og løst samme problem.

  • #3   18. nov 2018 Mærkeligt nok gør springer sikringen når motor får belastningen dvs når man kører over Ca. 2500-3500 omdrejninger

  • #4   20. nov 2018 Har du regnet på forbrug kontra sikringens størrelse? Evt. tjek med instruktionsbogen at det er den korrekte størrelse sikring du kører med.
    Man har før hørt og set, at folk putter det forhåndenværende i, hvis de ikke lige har den korrekte ved hånden.


Kommentér på:
Golf 4 Gti sikring 29 problem

Annonce