{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.118 visninger | Oprettet:

Øv.... dumme skavanker !?! {{forumTopicSubject}}

Hey folkens,
Har et par spørgsmål om nogle små-skavanker som slæden - E36 320i Coupé - har fået sig :

1, En eller anden spasser har bakket op i min front ( mens jeg ikke var der ) og lavet en ordentligt hak i min højre forskærm. Hvor er bedst og billigst af få en ny ? Hva er prislejet evt. ?

2, En pære lyste i mit instrumentbræt vedr. udskiftning af bremse-klodser. De er nu skiftet, men pæren lyser stadig ?!? Hva gør man og hvor ?

3, Spændet til sikkerhedsselen i passagersiden forrest i bilen vil ikke holde den 'klipset' sammen. Den får slet ikke fat når man sætter selen i, nogen der har nogen idéer hva det kan være. Hvor kan man evt. få et nyt spænde og koster det knapper i montering ?

4, I sommers fjernede jeg en masse plastik-rammer der var monteret omkring luftkanaler, handskerum og enkelte andre steder. Der sidder nu nogle MEGET indtørrede limrester tilbage ! Hvordan fjerner jeg det uden at ødelægge det originale interiør som de var monteret på ?

5, Da det er en Coupé-model jeg har, så er dørrammen jo ikke til stede. Nu er selve indersiden af døren, altså dørbeklædningen gået løs, grundet folk smækker med døren. Hvordan fikser man det, eller rettere HVEM kan fikse det, og er det dyrt ?

Jeg håber MEGET at der er nogen som kan hjælpe, da jeg efterhånden godt vil ha' det fikset.

PS. Jeg bor 10 km syd for KBH.

På forhånd tak, ser frem til nogle hjælpfulde svar


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Øv.... dumme skavanker !?!
Kommentér på:
Øv.... dumme skavanker !?!

Annonce