{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
819 visninger | Oprettet:

Xsara Picasso oliefyr {{forumTopicSubject}}

Hej bg.

Har erhvervet mig En xsara Picasso 1,6 hdi
Hvor jeg ser der er originalt oliefyr/tilskuds varmer.
Altså et oliefyr der ikke har timer tilsluttet. Men starter automatisk når motoren startes.
Dog virker mit fyr ikke.
Så er der nogen af jer der har oplevet det samme. Og kan komme med ideer til hvor jeg skal starte min fejlsøgning. Er det gløderør eller vandpumpe vi er ude i?
Sikringer i motor rum og kabine er kontrolleret. Men har fyret sin egen? Kan ikke finde den i bogen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Xsara Picasso oliefyr
  • #1   26. nov 2018 jeg tror kun det er en tilskudsvarmer, så den bliver hurtigere varm

  • #2   26. nov 2018 tjek at det får strøm er alt i orden så er det vel kun at tage det ud. og teste pumpen/blæser virker som det skal. og at det ikke er stoppet til i dysen.

  • #3   26. nov 2018 Selve fyret har jeg heldigvis ikke problemer med på vores PSA bil, en hdi som også har tilskudsvarmer ab Fabrik.
    Håber andre kan hjælpe med hvad du skal søge efter på selve Webasto fyret.

    Vil lige informere dig om at du fra eksempelvis Tyskland for under et par tusinde kan få styring dvs ur/timer på så du får et rigtigt oliefyr. Har selv monteret på vores og det er bare lækkert. -Tager en times tid at montere... du kan også få med fjernbetjening/mobil start.


  • #4   27. nov 2018 #2 der er IKKE dyse i sådan et fyr
    #3 det er IKKE et Webasto fyr men et Eberspæcher
    Få læst fejl ud på fyret det kan Eberspæcher værksteder gøre ellers søger du i blinde
    Der er ingen extern vandpumpe på et tilskuds fyr
    Polobjørn


  • #5   28. nov 2018 Ej det er ikke et Eberspæcher der er monteret. Men er webasto. 5 kw

    Eberspæcher Bruges ikke så vandvigtig meget i personbiler. Men ofte ( lig mærker til ordvalget ofte ) i busser og større køretøjer hvor der skal bruges mange kw.


Kommentér på:
Xsara Picasso oliefyr

Annonce