{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.846 visninger | Oprettet:

min bil citroen c4 grand picasso viser fejl {{forumTopicSubject}}

hej det er en 1.6 diesel fra 2006

følgende fejlkoder optræder
1. P1351 preheating relay circuit. relay supplied and plugs never suplied som permanent fault

2. P0118 Coolant temperature signal. short circuit to positive or curcuit open som intermittent

hvad betyder fejlene og hvordan fikses de.
skal siges mit filter ikke er stoppet og når jeg kører lidt i bilen melder den hurtigt stop engine og motorsystem overheadet, men der mangler ikke olie eller kølervæske og kører jeg længere kan fejlen enten komme flere gange eller slet ikke.




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min bil citroen c4 grand picasso viser fejl
  • Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

    Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.331
    #1   28. nov 2018 P1351 er defekte gløderør, og har ingen betydning.
    P0118 der vil jeg starte med at kontrollere eller udskifte temperatur føleren på termostaten


  • #2   28. nov 2018 Den første p1351 er defekte gløderør eller gløderør modul. og lige på 1.6 hdi er det vigtig de virker vis din har partikelfilter. da den bruger gløderøren til at hæve temperaturen i udstødningen gassen. så den kan rense partikelfilteret. på min da jeg hade den kode var det alle 4 gløderør der ikke virket så skiftet dem. og den sidste kode po118 du skriver er enten defekt stik eller ledning til motor temperatursensor. eller selve temperatursensor der er død. så evt mål ud og er det ok skift den.

Kommentér på:
min bil citroen c4 grand picasso viser fejl

Annonce