{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.398 visninger | Oprettet:

Peugeot 307 2.0 SW benzin vil ikke starte {{forumTopicSubject}}

Hey alle.

Her til morgen ville bilen ikke starte, tænkte først at den måtte mangle strøm. Det gør den ikke. Jeg kan høre 1 eller 2 relæer trække når jeg vrider nøglen, der sker bare intet. Jeg har være sikringerne igennem vil jeg mene. Den skriver ikke i noget display.

Hvad kan være defekt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Peugeot 307 2.0 SW benzin vil ikke starte
  • #1   7. dec 2018 Det kan nemt være din starter der er slidt op. især når du siger den klikker når du slår den til tænding og prøver at starte. prøv evt at slå lidt på starteren med en hammer. bare sådan lette slag. Det kan nogen gange løsne den igen så den virker i et stykke tid igen. tjek også at forbindelsen er ok til starter. og stil til motor/gear er i orden. er alt ok så er det nok en død starter. og ang strøm du har måske prøvet at sætte start kabler fra en anden bil på den?. da selv om der er lys i alt kan den godt mangle strøm selv om det.

• #2   7. dec 2018 Der er ikke starteren den klikker men et relæ inde i kabinen og en ved sikrings boksen i motor rummet. Starteren siger intet. Jeg har haft start kabler på, uden virkning.

• #3   7. dec 2018 har du prøvet at (kortslutte) din starter,eller sætte en plus til stikket hvor styre strømmen fra tændinglås går på og se om den kan køre rundt. og samtidig tjekke ledninger til den ? så kan du hurtig se om fejlen er en starter eller det er noget andet. som relæ sikring bundstykke eller ledning brud.har du tjekket hoved sikringe under styre Boxen også ?. du skal tage styreBoxen op for at kunne komme til dem.

• #4   7. dec 2018 Jeg må til at tjekke ledninger, sikringerne er tjekket. Er starteren til at komme til oppefra

• #5   7. dec 2018 Den sidder vis jeg husker rigtig ud mod køleren af under indsugning manifold/hus. Men om den er nemmer at komme til fra oppe eller nede fra. Det kan jeg ikke huske . Men det plejer at være nemmer på de fleste nede fra.

• #6   7. dec 2018 Du har ét relæ som starter-relæ, det sidder integreret i starteren.
    Hvis starteren klikker men ingenting sker så skal du kontrollere at der kommer batteri spænding ned til kl. 30 (den store røde ledning), hvis det er i orden, så kontrollér tilstanden af stel til starteren. Hvis begge ting er i orden, så er starteren defekt.
    Du kan som Freeway nævner, prøve at kortslutte den i en skruetvinge.

• #7   8. dec 2018 tag et start kabel fra batteri minus og til motor /gearkasse og se om det hjælper ellers af med starter og afprøv den .

• #8   8. dec 2018 Idag er der ikke noget der klikker, den har ladet hele natten. Se billede for info fra skærm

profilbillede
  • #9   8. dec 2018 prøv at sætte start kabler fra en anden bil af og over på din.mens den anden bil går i tomgang,da Det kan nemt være dit batteri der er for dårligt. siden den er gået i det energi sparen mode.og vis det er batteriet der er falden sammen. så får du ikke meget ud af at lade på det med en alm lader. har selv prøvet min 307er er gået i det. og det sker kun vist batteriet er alt for lavt.

• #10   8. dec 2018 når de skriver det der er fordi de har stået for længe med tænding på som regl og det husker den til den har været startet

• #11   8. dec 2018 Ja det kan også være det. Men også vis der er meget lidt strøm på batteriet. har set begge ting og normal når den skriver det så virker el ruder og alt det ikke . da den kun til sende strøm til motoren for at starte.

Kommentér på:
Peugeot 307 2.0 SW benzin vil ikke starte

Annonce