{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
564 visninger | Oprettet:

Hjælp til hjulophæng golf2 samt bremse {{forumTopicSubject}}

Hey, der er lige sprunget 2 bolte af de 3 der sidder og holder hjulophænget,
eller hvad man kalder det, på min Golf2 fra 86.

Her er et par billeder af situationen?!

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=62549

Tjek sidste billeder

Hvordan får jeg sat et par nye i? Skal man ind via bagsædet, eller hvad? Jeg har
kigget under den, men kan ikke finde noget sted at komme ind, for at kunne
skifte de gamle ud.

Håber der er en der hurtigt kan komme med et svar

EDIT: Endnu et problem

Min bremse i samme bagside, løber ikke frit, efter jeg har skiftet bakker. Dvs. at den "slæber" lidt hele tiden, dog ikke overdrevet. I min profil er der også lige et par billeder af bakkerne. Jeg kan ikke helt se hvad der er galt, men det er ligesom om den højre bakke, sidder længere ude end den vestre. Når jeg trykker på bremsen elller trækker håndbremsen er det også primært den til højre der skubbes ud, den vestre bevæger sig kun lidt. Hvad er der galt?

Håber der er en der hurtigt kan komme med et svar

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til hjulophæng golf2 samt bremse
  • #1   14. dec 2006 er de hjul ophæng ikke svejst på vangen....

• #2   14. dec 2006 Hva... Vil det sige at man ikke bare kan skifte de bolte der ud?

Og burde den være svejst på?

• #3   14. dec 2006 tror der ska saves hul i vangen, desvæære, det med dine bremser, kan du ikke bare just dem lige meget op

• #4   14. dec 2006 ja, de er svejst på vangen, med lidt held kan du godt svejse to nye på uden at skifte vangen.. HELD og LYKKE

• #5   14. dec 2006 det er et kendt problem på en g2 det der, det man gør er at man finder ud af hvor den helt præsis sidder og så skære du et hul inde fra kabinen og ned i vangen, så skifter du boltene og svejser det til igen, jeg har gjort det et par gange og det er langt det nemmeste, i stedet for at skulle skære et stykke ud af vangen.

• #6   14. dec 2006 og du skal selvfølgelig bare skifte de bolte når du har fået lukket op, så er der ikke noget farligt/uforsvareligt i det.

• #7   14. dec 2006 bare skær med en vinkelsliber sådan her l_____l og så vip stykket op, så er det nemmere at svejse til bag efter..

• #8   14. dec 2006 Hey, tak for svaret..

Har lige været ude og kigge. Det er møtrikken, som er svejset op inde på bagside af vangen. Dvs. at boltehovederne vender herudaf. Så nu har jeg fået det hele ud, og er ved at skrue 3 nye bolte op i de indvendige møtrikker. Regner med at det holder.

Nu er det nok mest problemet med bremsen. Fatter ikke hvorfor den "slæber", har tjekket, og den sidder ligesom i den anden side, men der er noget galt. For den kører tråd når man drejer på sen, og bakkerne går på bremsetromlen.
    Ingen ideer?!

Kommentér på:
Hjælp til hjulophæng golf2 samt bremse

Annonce