{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.025 visninger | Oprettet:

Motor problemer Corsa 1.3 cdti 2008 {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem med min corsa, den er begyndt at lyse i motor lampen! Før den begynde at lyse har jeg et problem med den ikke ville starte efter en mindre køretur ! Troede der var batteriet den var galt med men som efter den heller ikke vil starte med booster eller start kabler tænker jeg der er noget galt ! Igår da jeg så var ude at køre lyser motor lampen , bilen køre nu stadig som den plejer ganske udmærket, udover hvis jeg stopper motoren så går der 20-30 minutter før bilen gider at starte igen ! Nogen gange starten den men der sker intet når jeg trykker på speederen !

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Motor problemer Corsa 1.3 cdti 2008
  • #1   5. jan 2019 Tørner motoren, eller er den helt død.
    Hvad er dit kørselsmønster?
    De har det med at stoppe partikkelfilter hurtig de corsaer.

Men alfa og omega. Tester på

• #2   5. jan 2019 Motoren køre som den plejer .. den er bare begyndt at lyse i motor lampen ! Har bare et problem at efter den første tur vil den ikke starte igen før efter 30 min ca eller er der ingen problemer! Ja men dem jeg kender har selvfølgelig ikke deres tester hjemme !

• #3   5. jan 2019 Ja men der er kun at sætte tester på for at udlæse fejl. for det kan være mange ting, en eller flere dårlige dyser evt tjek returen til dem med retur test. Men det Kan også været stoppet dieselfilter en dårlig sensor slidt dieselpumpe eller utæt diesel rør. plus så meget andet så på med de tester først og se hvad den siger. Så kan man normal få et hint hvad man skal tjekke først. og evt tjek live data på dyser og rail tryk

• Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator

Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
    #4   5. jan 2019 Uden en tester, så kan det være alt mellem nummerpladerne smiley Så uden en tester, kunne du ligeså godt spørge din hund hvad bilen fejler smiley

• #5   5. jan 2019 Satans os jeg ikke har nogen hund så ?? jeg må have fundet en tester og smide på den!

Kommentér på:
Motor problemer Corsa 1.3 cdti 2008

Annonce