{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Toyota previa tændrør
  • #1   22. dec 2006 der er nok ikk et fast interval for det, men prøv at hive dem ud og se hvordan de ser ud. elektrodeafstanden skal stå til 1,1 mm

• #2   22. dec 2006 Hahahah..

God fornøjelse.. Passagersædet ud og versgo at skille ad smiley

Det er sku nok nærmere et par ledninget til boksen, eller en vakuum reklamation der er på dem.. Men skift du bare rørene, og se hva der sker.. Men held og lykke med bremserne os.. smiley

Undskyld, men måtte bare lidt ud med min fryd.. Puuuha en skodkasse du ahr erhvervet dig. Se for guds skyld at sælge den - Den bliver dyr!!

• #3   22. dec 2006 Sådan en køre vist med specielle tændrør der kan klare 100.000 Km. MEN det er der også en grund til.
    Du skal på det nærmeste have motoren ud for at skifte dem har jeg hørt noget om. men ved det ikke.!
    Hvis den ikke trækker igennem, så har den højst sandsyneligt bare fået tæsk de fleste af sine kilometer og er derfor sløv nu.
    Det skyldes i hvertfald ikke dine tændrør.
    Så ville den måske prutte og lave udsætninger i stedet.

• #4   22. dec 2006 Brabus > Du aner tydeligvis ikke hvad du snakker om.

• #5   22. dec 2006 den sætterud når man går til den så det kunne godt tyde på en tænings fejl der for spurte jeg.- den ryger ikke og bruger ikke olie.

også skal vi så ikke holde en soper tone "TOP Dollar"

• #6   24. dec 2006 Nemlig...

Hvis Top Dollar ! havde bare en lille smule sans for indlevelse i tråden havde han prøvet at hjælpe brugeren i stedet for at svine tråden til.

Den opmærksomme læser ville jo i øvrigt havde opdaget jeg skrev:
    har jeg hørt noget om. men ved det ikke.!
    Men Top Dollar ! synes åbenbart ikke det fremgik tydeligt nok.

Jeg tror slet ikke på tændings problemet, det skulle så være dine tændkabler måske.
    Men da du siger det er omdrejnings bestemt og det først sker ved høje omdrejninger vil jeg mere tro det er et benzin problem. tjæk filter hvis der er et.
    Normalt sætter en bil ikke ud når den får høje omdrejninger da der kompresion i kortere tid, man vil typisk se den sætte ud når man prøver at "sej trække" og det sker ved lave omdrejninger.

Men hvordan sætter den ud, er det ligesom nogle bare slukker for bilen eller prutter den bare, prøv at beskriv det mere detaljeret.

• #7   24. dec 2006 Hvor er hvores indlæg dog rammende ens smiley

Tror bestemt mest på den ikke får det den skal have at leve af pga. filteret er tilstoppet til benzinen.
    eller også er pumpen på vej til at dø.

Men det kan vist også være katalysatoren, den firma previa vi havde engang den trak helt vildt dårligt på et tidspungt fordi katen var faldet sammen og det gav ingen lys i motor lampen så det kunne det også være.

• #8   25. dec 2006 ok ser på det i morgen

• #9   20. sep 2010 BRABUS skrev: "Men hvordan sætter den ud, er det ligesom nogle bare slukker for bilen"
    havde du noget specielt i tankerne da du skrev det..?

Slås med min previa fordi den sætter ud og specielt efterhånden som tanken bliver tømt men osse en del generalt...

Kommentér på:
Toyota previa tændrør

Annonce