{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
909 visninger | Oprettet:

[HJÆLP] Baglygte lys umuligt at se {{forumTopicSubject}}

GOLF IV 1,8 1998

Min kærer Golf har simpelthen de svageste baglygter nogensinde...
Er der mon nogle nær Horsens området der kan hjælpe mig med at tjekke OBD2, VCDS om der skulle være skruet ned for dem via software. De lyser meget svagt men de lyser. Bræmselyset virker helt perfekt! med meget bedre lysstyrke.

Hvis jeg er helt galt på den så søger jeg selvfølgelig guideing i den rigtige retning.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  [HJÆLP] Baglygte lys umuligt at se
  • #2   1. mar 2019 Det vil jeg bestemt ikke udelukke. Er ret sikker på det er LED baglygter der er blevet eftermonteret af den tidligere ejer men er ikke sikker, ellers så ligner det hvertfald LED utroligt meget.

Efter lidt google'n selv kunne jeg bare se at nogle havde fikset deres problem via VCDS og tænkte så er det nok også mit tilfælde smiley

Men har du nogle ider til hvad jeg kan gøre for at tjekke det? smiley
    kan som du selv siger tjekke om det er 24 eller 12v men kan jeg gøre andet efter jeg har fundet ud af det eller? smiley

• #4   1. mar 2019 Ud med led, du ved ikke om det er noget billigt Kina skrammel.
    Enhver ændring ifht oprindeligt kan kun blive fusk og jams...

• #7   2. mar 2019 Jeg er helt med på jeg skal have skiftet til nogle orginale lygter smiley

Kan bare ikke hele se hvordan det skulle ændre styrken på lyset? smiley
    måske nogle der kan forklare mig det lidt bedre? smiley

• #8   2. mar 2019 Hvis det led er de færdige, brændt ud. skifter du til org kommer der ordentligt lys igen

• #9   2. mar 2019 Det kan være det er nogen uoriginale diode lygter som bare ikke er bedre, så vil du få bedre lys med en original lygte med alm pærer i smiley
    -ligesom en ny ledlenser lommelygte lyser bedre end en gammeldags cykellygte smiley

men kig bag på lygten, om der sidder en pære du kan tage ud og gør der det så læs på den om den er til 12V eller 24V. hvis lygten er helt lukket til og du ikke kan finde en alm pære, så er det nok diode lygter..

prøv at mål hvor mange volt du har ude ved lygten, kan jo være den bare ikke får spænding nok, hvis du har et problem med ledninger/stik og samlinger/stel

tror altså ikke der er så meget at gøre med VCDS ifht lysstyrken på sådan en gammel hund

• #11   2. mar 2019 smid billede op, bliver helt nysgerrig smiley selv om det nok ser skarpere ud på billede

• #12   7. mar 2019 Smider billeder op i weekenden evt. Link til video så kan folk nok hjælpe mig bedst muligt. Ligger desværre ikke inde med en multimeter så kan ikke rigtig måle spændingen i ledningerne men er selv 99% sikker på det er LED. Når jeg kigger HELT tæt på lygterne kan jeg se en masse små hvid/gul dioder.

De lyser helt fint når jeg bræmser altså 100% lysstyrke men når jeg slipper bremsen går den fra de 100% til noget der ligner 5-10% næsten umuligt at se i dagslys smiley

Har kørt med det i over 1 år nu, dioderne virker fint bare styrken der er for lav smiley

• #14   8. mar 2019 Synes meget vel det kunne lyde som om at det er nogen “Brian” lygter der er monteret på din bil og måske så er de bare ikke bedre. Hvis det er tilfældet og det er færdige diodelygter så kan du ikke gøre så meget andet end at skifte lygterne..

• #15   14. mar 2019 https://youtu.be/RoQkveBcN4w

Kommentér på:
[HJÆLP] Baglygte lys umuligt at se

Annonce