{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.525 visninger | Oprettet:

Audi A4 b8 interiør lys {{forumTopicSubject}}

Nogen der har styr på det der kaldes “ambient light” vil gerne have så jeg har lys ved fødderne når dørene er lukket og bilen køre, vi har prøvet og haft vcds på og kan intet finde derinde under rigtigt, har dog fået “ambience ligtning” til og stå i mmi’en nu, men det er med grå skrift, skal jeg ud og have fat i et nyt komfortmodul?? Det er en Audi A4 b8 avant quattro fra 2011

Har prøvet og kigge på utallige hjemmesider og videoer på youtube uden rigtig ordentlig hjælp, håber i kan.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Audi A4 b8 interiør lys
  • Finn J
    Finn J Tilmeldt:
    jul 2014

Følgere: 14 Svar: 2.877
    #1   26. mar 2019 hvis den er grå er den vel ikke forberedt til det..

• #2   26. mar 2019 Det er derfor jeg spørger om man mangler og gøre noget ? Har været inde i den der “hidden menu” men der er jo tusinde ting, så om der var en der havde styr på det??
    Det kan også være det er komfortmodulet der ikke kan men syntes jeg har set videoer hvor det er en ældre bil og der kan de

• #4   27. mar 2019 Jeg har jo lamper nede ved fødderne både bagi og foran, og de lyser når dørene er åbne men de slukker igen, og kan ik køre med dem tændt, vil du så mene at jeg så bare skal kode på den måde du har skrevet derinde under?. Men går vel også an på hvilken mmi man har? Mener min er mmi 3 smiley

• #6   28. mar 2019 Niks. De lyser kun når døren er åben.. og har ik så jeg kan ændre lysstyrken inde i mmi’en..

• #7   28. mar 2019 Kan man opdatere komfort modulet? Eller skal man ud og investere i et nyt? Men hvordan ved man så at den kan? smiley

• #9   29. mar 2019 Det er ikke eftermonteret det var der fra ny af. Det var også det vi gjorde men det blev bare grå istedet?

Kommentér på:
Audi A4 b8 interiør lys

Annonce