{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

Problemer efter turboskift {{forumTopicSubject}}

Godmorgen,

Jeg er desperat efter hjælp snart. Jeg har for 2 måneder siden fået skiftet turbo efter aksen knækkede på min Mercedes C200. Jeg er nu på min 4 mekanikker der ikke ved hvad han skal gøre. Efter turbo skiftet har jeg fået skiftet trykføler, temp føler intercooler tryk slange fra intercooler. Problemet er at den skiftevis skaber overtryk og undertryk. Overtryk er så vildt at den først sprængte røret der går fra intercooleren. Da jeg så havde skiftet røret rev den det nye rør ud af huset. Mercedes siger at det ikke kan lade sig gøre, men det gjorde den. Den kan køre perfekt masser af power og tryk. Hvis jeg så feks. stopper sætter i 1 gear og starter kravler den afsted som om den kun havde 40-50 hk. Slipper jeg gassen og giver gas igen er der tryk og den kører normalt. Alle slanger er checket ingen motorfejl, partikelfilter melder at det er normalt. Er der nogen der har oplevet noget ligende? Mekanikeren siger at jeg skal skifte turboen igen, han mener at den turbo jeg har fået laver fejlene. Jeg har i forvejen nu brugt på det grimme side af 25k og har ikke lyst til at bruge 15 mere bare fordi han tror det kan løse problemet( det har jeg lige prøvet med intercooleren) HJÆÆÆÆLP:-) PFT God lørdag Nicolai


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer efter turboskift
Kommentér på:
Problemer efter turboskift

Annonce