{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Olieforbrug Ford s-max 2.0 benzin
  • #1   6. apr 2019 Lige i overkanten. Men hvad olie kører den på? Hvis det er 5/30 olie kan du være heldig at en tykkere olie kan hjælpe. Skal olieforbruget stoppes skal der nye stempelringe og oliehætter til

  • #2   6. apr 2019 ikke det er en garanti og dyrt er det også men måske en dobbelt RVS kur kan hjælpe dig. måske dine paraplyer er slidte (her hjælper Rvs ikke) men hjælper på kompressionen i cylinderne. vil ikke anbefale en tykkere olie (det er som at pisse i bukserne for at holde varmen)

  • #3   6. apr 2019 Den kører på 5/30 lige nu. Jeg her også hørt det med stempelringene, men jeg er i tvivl om hvad der er acceptabelt.

  • #4   6. apr 2019 1L pr. 4000km er i min verden lang over hvad der er ok, ville sige at en ½L pr. 10000km ville være ok.
    Ingen af de Ford jeg har haft har brugt mere, og er tilbøjelige til at sige at det gælder alle de biler jeg har haft, bortset fra RS6 som nok ligger lidt over (men ikke meget)


  • #5   6. apr 2019 Det er vel bare en ærlig sælger :)..
    2,0’eren ksn godt drikke lidt.. men 4K/l
    Er mere end normalt .. dog ikke usædvanligt


  • #6   6. apr 2019 Har skiftet stempel ringe i sådan s-max 2,0. De var total kokset fast. Den fik også alverdens mirakel midler inden. Men den drak stadig 1L olie på 1000 km

  • #7   7. apr 2019 Ja det er sælgerens udtalelse. Virkeligheden kan dog sagtens være 2000/km... Jeg siger ikke alle lyver, men der bliver tit pyntet lidt... Med sådan en motor er godt at have noget olie på lager i hvert fald...

Kommentér på:
Olieforbrug Ford s-max 2.0 benzin

Annonce