{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tid for udskiftning af vandpumpe?
  • #1   10. apr 2019 Er tiden ik ligemeget .. det er den samlede pris der er vigtig..

  • #2   10. apr 2019 #1 Nu har tids forbruget jo en direkte forbindelse til den samlet pris. Så nej det er da på ingen måder ligegyldigt.

  • #3   10. apr 2019 Hvis din samlede pris er billigere det ene sted så er deres tidsforbrug på alle måder underordnet. Nogen kører med fast pris nogen kører med timepris. Få en samlet pris så er den prut slået.

  • #4   10. apr 2019 #3 Forstår ikke helt du svarer når du alligevel ikke kan svare på spørgsmålet.

  • #5   10. apr 2019 Tiden kan da egentlig være lige meget hvis der er penge at spare vil jeg da mene

  • #6   10. apr 2019 #5 Mon ikke der er en grund til jeg spørger som jeg gør? Spild af både min og jeres egen tid at i poster med alt muligt andet end svaret på mit spørgsmål.



  • #7   10. apr 2019 Hva faen ved du om jeg ka svare på spm..
    3-3 1/2 time er svaret.


  • #8   10. apr 2019 #7 Intet, men hvorfor gør du det så ikke? Istedet for alt det andet pjat....

  • #9   10. apr 2019 Du fortæller en halv historie og forventer et fuldt svar... vi påpeger det åbenlyse.. og du svarer på hvad vi ved om emnet...
    Det er jo ikke os der havde behov for hjælp. Husk det når du spørger efter hjælp.


  • #10   10. apr 2019 #9 Jeg stiller et simpelt spørgsmål, hvor du har alle oplysninger du har brug for at svare.

    Så hvor får du det fra med en halv historie?

    Og ja, jeg har brug for hjælp til svaret på mit spørgsmål ikke til hvad du tror jeg har brug for at vide.


  • #11   10. apr 2019 “ mon ik der er en grund til at jeg......”

    Endvidere peger vi dig i retning af at hvad du bør fokusere på...
    Men får svar svar om at vi spilder din tid og ikke kender svaret..
    det er som så ofte når vi hjælper folk herinde.. dele af historien mangler ..nåh men påpeger lige mit tidligere statement
    Tidsangivelsen er ofte ligegyldig, da nogen kører med fastpris... andre timepris få en pris at gå efter.
    Over n out


  • #13   10. apr 2019 De 2,5 timer du får oplyst af autobutler. Har de ikke en reference på den tid? Så må du jo køre den derhen hvor, hvor de foreslår.

  • #14   10. apr 2019 KIm C du skal sørge for at få en FAST pris på opgaven, og forhøre dig flere steder inden du vælger hvem der skal lave opgaven. Når du har en fast pris er tiden ligegyldig, det er det Claus K forsøger at fortælle dig.

  • #15   10. apr 2019 KIa ; jeps. Så er det vist skåret helt ud i pap, med syvtommer søm.. tror nu godt han forstod vores beskeder ;).. men skulle bruge oplysningerne anderledes.

Kommentér på:
Tid for udskiftning af vandpumpe?

Annonce