{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Volvo S80 2,5T
  • #1   11. apr 2019 Mine forældre har en v70 2,5t fra 2011

I 2011 modellen har den 230 HK, og det giver et godt overskud. Den føles frisk, og overhalinger eller motorvejs kørsel er en fornøjelse. Der er meget lidt lyd i den, og generelt er det en motor som passer super godt til en langturs bil

De har absolut intet haft af problemer med deres, og min fars kollega har samme motor i en Mondeo han beretter heller ikke om motorproblemer. Hans trækker gerne en større campingvogn til Italien årligt

Eneste minus er nok halv høj forsikring, ejerafgift og et realistisk forbrug på 10-12 km/l ved længere ture og behersket højre fod.

Generelt har mine forældres Volvoer aldrig fejlet noget særligt ud over service, og der er generel meget høj kvalitet overalt. Derudover så holder bilerne sig pæne i mange år hvis man ofrer lidt tid eller penge på polering og indvendig pleje.

• #3   11. apr 2019 Helt generelt en driftssikker og god bil. Rent mekanisk er de stærke, men det koster at køre i dem.

Det er ret tørstige biler. Vægt/ejerafgiften er høj. Den er ikke billig at sende på værksted, selv alm. sliddele koster en del.

Netop 2.5T er min favorit motor i de gamle Volvo'er. Det er en lavtryksturbo, og jeg synes at den leverer kræfterne, og momentet, over et større omdrejningsfelt end højtryksturbo motorerne. Den føles mere smidig, og den trækker fint ved alle omdrejninger. Og der er mange km i de motorer.

Kommentér på:
Volvo S80 2,5T

Annonce