{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.407 visninger | Oprettet:

Esben J
Esben J
Tilmeldt:
21. apr 2019
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6

Hyundai Getz {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en Hyundai Getz som har stået med tænding på en nat og er derved totalt malket for strøm. Jeg satte start kabler på fra et andet batteri og vred nøglen og startede bilen. Men nu lyser arbag lampen. Skal den nulstilles og hvordan eller kan der være opstået andet problem?


Kommentarer på:  Hyundai Getz
  • T S T
    T S T Tilmeldt:
    dec 2016

    Følgere: 194 Emner: 6 Svar: 607
    #1   21. apr 2019 Du skal nok bare ud og køre en ordentlig tur og få kørt noget strøm på batteriet. Det kan godt drille lidt, hvis den er meget lav på strøm smiley

  • Esben J
    Esben J Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #2   21. apr 2019 Har kørt 50 km i den og det hjalp ikke. Der er fuld knald på batteri nu. Kan huske en bil engang hvor air bag fejl skulle nulstilles med computer, men ved ikke med denne???

  • #3   21. apr 2019 Enten få en tester på og få udlæst/slettet fejlkoder, eller afmonter plus og stel på batteriet og hold dem sammen i et par minutter.

    Den sidste løsning er ikke den rigtige, men det plejer at virke. smiley


  • Esben J
    Esben J Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #4   21. apr 2019 Kan prøve at afmontere poler, ellers må tester på. Er dte normalt fordi den går tør for strøm?


  • #5   21. apr 2019 Når den løber tør for strøm risikere man at den lager en fejl. Har oplevet det som både motorfejl, airbagfejl og en enkelt gang som ABS. ABS-fejl plejer de selv at slukke for, men de andre skal nulstilles.

  • Esben J
    Esben J Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #6   21. apr 2019 Ja ok tak! Må jeg prøve i morgen. Vender lige tilbage smiley

  • Mr. Gsi
    Mr. Gsi Online Tilmeldt:
    nov 2005

    Følgere: 157 Biler: 5 Emner: 171 Svar: 11.774
    #7   21. apr 2019 for det først, skal et afladet batteri, oplades med en lader.
    det kan generatoren ikke klare, med mindre du køre en ½ gang rundt om jorden.

    og det andet er, når batteriet er afladt, så kan flere sikkerheds systemer melde fejl, da de mangler strøm.
    og airbag lampen, skal slukkes med en tester. den slukker ikke af sig selv.
    heller ikke selv om du frakobler batteriet


  • #8   21. apr 2019 Sååååå de gange jeg har holdt dem sammen og den har slukket, er det indbildning? smiley

  • Esben J
    Esben J Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #9   21. apr 2019 Tak så ved jeg det. Har vist adgang til en tester tror jeg.

  • Mr. Gsi
    Mr. Gsi Online Tilmeldt:
    nov 2005

    Følgere: 157 Biler: 5 Emner: 171 Svar: 11.774
    #10   21. apr 2019 #8 hvilken bil.

    for langt de fleste biler, skal der tester på, for og slukke airbag lampen

    der er nogem, hvor man åbenbart kan ved bare og tage batteriet fra
    men at oplyse andre om det, som om man kan på alle, syntes jeg er forkert.

    som jeg burde skrive, at på mange biler skal der tester på


  • #11   21. apr 2019 Min gamle 306 kunne jeg på, Avensis, nyere Civic, Chevrolet Tacuma. Jeg skrev også at den løsning ikke var den rigtige. smiley

  • Esben J
    Esben J Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #12   21. apr 2019 Tak for alle jeres oplysninger smiley

  • Esben J
    Esben J Tilmeldt:
    apr 2019

    Følger: 1 Emner: 2 Svar: 6
    #13   6. maj 2019 Jeg fik slukket airbag lampe med computer så tak for råd.
    Nu har jeg andet problem. Motorlampe lyser. Motor går ujævnt lidt som om den går på 3½ cylindre og lugter af benzin. Har ikke lige computer i tiden så tænkte om nogle har et bud.
    Kan det være noget luft blanding?


Kommentér på:
Hyundai Getz

Annonce