{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
677 visninger | Oprettet:

simon H
simon H
Følger: 1 Emner: 21 Svar: 30

Mondeo 2006 bwy. Problemer efter skift af bremser {{forumTopicSubject}}

Hej bg

Jeg har sådan en Mondeo fra 06 jeg havde i tankerne at syne og skulle derfor skifte bremser bagpå. Jeg får skilt det af men får så ved en fejl glemt at det var skilt og får trykket på bremsepedalen, så cylinder skyder ud af kaliberen.
Har efterfølgende skiftet hele kaliberen. Efter at det er skiftet kan jeg simpelthen ikke få den til at bremse. Har udluftet flere gange og efterfølgende nu også skiftet hovedcylinder, da jeg tænkte den måske kunne ha revet den.

Igen ideer til hvad der kan være galt ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mondeo 2006 bwy. Problemer efter skift af bremser
  • #1   29. apr 2019 Når du skriver, den ikke vil bremser
    Hvad gør det så?

Er pedalen blød
    Kommer der væske ud når du udlufter
    Kan være luft i ABS blokken

• #2   29. apr 2019 Du har vel overset noget, eller ikke luftet den ordentligt ud.
    Hvorfra har du ideen om at skifte hovedcylinderen.
    Fra BG hvor man også skifter dem i flæng.

Jeg har aldrig selv oplevet at en hoved cylinder går til bare fordi man lufter bremser ud.

• simon H
    simon H Tilmeldt:
    okt 2012

#3   1. maj 2019 Dennis@ ja den den er meget blød og ryger helt i bund. Har virkelig prøvet at udlufte den ordentligt.

Buggy@ tænkte at hovedcylinder måske var røget da jeg jeg kom til at trykke stemplet ud på kaliberen mens det var skilt af. Der røg den jo i bund, så kunne det være den havde revet den? Og så fløjtede den en smule synes jeg.

• #4   1. maj 2019 Når man udluftede i gamle dage og som jeg stadig gør, så presses pedalen også i bund.
    Kan ikke lige komme på noget der kan rive i en hovedcylinder, ud over hvis man kommer sand og grus ned i beholderen til bremsevæske.

• simon H
    simon H Tilmeldt:
    okt 2012

#5   3. maj 2019 Tænkte den kunne ha været irret der hvor den ikke kommer hen nu man normalt ikke kan trykke den helt i bund.
    Men buttom line kommer jeg ikke så meget videre med det svar du kommer med det. Bilen kan stadig ikke bremse ?

• #6   3. maj 2019 Så må du jo forklare dec og hvordan du udlufter inden der kommer tusindvis af forskellige svar.
    For det lyder godt nok underligt at du kan presse den helt i bund, når der nu er tale om et tokreds system.
    Eller som jeg også skrev, så har du måske overset noget.

Kommentér på:
Mondeo 2006 bwy. Problemer efter skift af bremser

Annonce