Dacia/renault skærm-anlæg {{forumTopicSubject}}
Jeg kunne godt tænke mig at udskifte den standart 2 din skærm der sidder i min nyere Dacia Sandero, da den ikke har ekstra udgange til forstærker. jeg kunne generelt godt tænke mig at høre om der er nogle af jer, der har udskiftet en Dacia eller Renault skærm,
1.Hvilken skærm kunne være et godt bud at skifte ud med?
2.Vil det kræve noget ekstra tilkøb til f.eks. rat-betjeningen? og hvilket?
3.kan ledningerne overhovedet bare sættet til en ny skærm?
Jeg har brugt mange timer på at finde nogen på nettet der har udskiftet det "media Nav" system ud, men uden held.
Jeg har rimelig okay teknisk forståelse bare ikke når det kommer til bil,
Følger: 4 Følgere: 64 Biler: 1 Emner: 217 Svar: 5.892
Denne er lavet specifikt til dacia, mere plug and play bliver det ikke.
dec 2003
Følger: 88 Følgere: 112 Biler: 9 Emner: 42 Svar: 6.587
dec 2012
Følger: 61 Følgere: 98 Biler: 17 Emner: 272 Svar: 795
maj 2019
Følger: 11 Følgere: 10 Emner: 1 Svar: 1
#3 højtalere kan jeg leve med på nuværende tidspunkt, men regner nok også med at skifte dem ud engang, det tror jeg så til gengæld jeg har lidt mere styr på, har set videoer med det.
men den "alpine Din2 radio" den er nok lige i den dyre ende, men er det en du har tilsluttet i en Dacia eller Renault med tidligere "Media nav" i ?
Nu glemte jeg så også lige at nævne at jeg meget gerne vil have noget i med apple-carplay.
Men det er mere i forhold til tilslutning af ny skærm (ledningerne) som jeg fifler lidt med.
jun 2009
Følger: 76 Følgere: 123 Biler: 1 Emner: 8 Svar: 13.347
Har du monteret en ordentlig konverter eller gjorde du som mange andre der ikke hører efter, nemlig købte den billigste i thansen? Fordi så er det derfor det ikke virkede...
Dacia/renault skærm-anlæg