{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.372 visninger | Oprettet:

Melder fejl på selestrammer. {{forumTopicSubject}}

Hej.

Min bmw e46 lyser i airbaglampen.

Har haft en tester på, og den melder fejl på selestrammer i passager siden.

Er det selve stikket på selestrammeren, eller er det den lille boks under sædet, som også har forbindelse til selestrammeren?

Og hvordan finder jeg evt ud af hvad problemet er?

Håber nogle vil være behjælpelige, da jeg ikke er ekspert, og snart skal til syn.
På forhånd tak.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Melder fejl på selestrammer.
  • #1   4. maj 2019 Du kan jo prøve at rense stikket og sikre, at alt har kontakt. Hvis lampen så slukker, er det vel det.
    Der er nok ingen af os der kan svare på, om det er det ene eller det andet, når vi ikke står med bilen.


  • #2   4. maj 2019 Jeg har målt på selve selestrammeren, og den måler 0.23 ohm, som er fint.

    Så forstår ikke hvorfor den melder fejl på selestrammer, når der kommer tester på


  • #3   4. maj 2019 Hvis den måler ok, (aner ikke om 0,23 ohm er korrekt), så må det næsten være stik eller kablet. Kablet op til sædet kan godt blive træt hvis det ofte køres frem og tilbage. Ved ikke om det kan skiftes individuelt, eller om man skal være mere kreativ / auto elektrikker.
    Hvis kablet kan tages fra, er det formentligt det samme i den anden side. Så kunne man prøve at bytte om på dem og se om fejlen flytter med.
    Lad og høre hvad du finder frem til


Kommentér på:
Melder fejl på selestrammer.

Annonce