{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.040 visninger | Oprettet:

Niclas B
Niclas B
Tilmeldt:
8. nov 2016
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9

Montering af udstødning R8 {{forumTopicSubject}}

Hej,
nogen som kan anbefale et sted på Sjælland, i bedste fald nær KBH, hvor de har/kan have erfaring med montering af udstødning på en 2011 Audi R8 V10?

Det er jo en større opgave, hvor hele bagkofangeren bl.a. skal af og derfor så jeg gerne, at det var én som havde prøvet det før. Både fordi det selvfølgelig skal laves ordenligt, men også ift. det antal timer jeg skal betale for i sidste ende smiley



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Montering af udstødning R8
  • Niclas B
    Niclas B Tilmeldt:
    nov 2016

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #2   6. maj 2019 Haha, ja måske. Fik aldrig smidt min gamle op smiley

    Men det var nu input til montering af udstødning jeg savnede smiley


  • Niclas B
    Niclas B Tilmeldt:
    nov 2016

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #4   6. maj 2019 Helt i orden, men jeg synes nu der er mange fede biler her på forumet, inklusiv din egen Audi smiley

  • #5   6. maj 2019 Hej Bliver antagelig lidt svært at finde en Ekspert i R8 udstødninger. Og hvis det påviselig vil tage et kvarters længere for en dreven ydstædningsudskifter så pyt den ekstra udgift er vel peanuts for en R8 vedligeholder;)
    Mvh kp


  • #6   6. maj 2019 Er sikker på at de kan hjælpe dig på et Audi værksted??

  • #7   6. maj 2019 Prøv at kontakte Jack: https://www.jr-autoteknik.dk/

  • #8   7. maj 2019 Audi i Fredericia gør vist meget i R8

  • Niclas B
    Niclas B Tilmeldt:
    nov 2016

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #9   7. maj 2019 #5 Jeg synes det er fjollet, at jeg ikke kan opsøge tilbud på montering forskellige steder, uagtet hvilken bil jeg ejer?
    Sidst jeg spurgte om hjælp herinde, kom det samme kommentar og jeg forstår egentlig ikke hvorfor.... Mister man retten til at være påpasselig med at bruge sine penge, så snart man kører i en bestemt bil?

    Audi tager som udgangspunkt for 12 timer (ud fra hvad jeg har kunnet læse mig frem til på nettet), hvis de overhovedet vil skifte til et andet system end standard... Én der har prøvet det før, vil som udgangspunkt kunne gøre det noget hurtigere, forhåbentlig på en 7-8 timer. Dét og timeprisen, gør at jeg ikke bare lige gider bruge Audi. Selve monteringen er desuden ikke super teknisk krævende.

    #7 Mange Tak, vil tage et kig på dem! smiley


  • #10   7. maj 2019 #9
    Jeg så en R8 på liften sidst jeg var forbi, så ved de har erfaring med dem.

    Skøn bil iøvrigt, den ville klæde min indkørsel smiley


  • Niclas B
    Niclas B Tilmeldt:
    nov 2016

    Følger: 1 Emner: 3 Svar: 9
    #11   15. maj 2019 #10
    Kontaktede dem og de bekræftede også, at de havde erfaring med det, men desværre for sent til, at jeg fik noget konkret tilbud fra dem. Så tak for tippet uanset hvad.

    Jeg fik en fornuftig aftale i stand med 'KH Performance' og skal forhåbentlig hente bilen i dag smiley
    Synes lige jeg ville opdatere, hvis nogen skulle stå i samme situation og falde over tråden.


  • #12   11. jan 2020 det er faktisk ikke så besværgligt, som du selv skriver af med kofangeren så er den der.. har haft skilt min 100 gange snart

Kommentér på:
Montering af udstødning R8

Annonce