{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
543 visninger | Oprettet:

Agu løst gearskift 02a 02j {{forumTopicSubject}}

Hey alle sammen. Har idag prøvet at se om jeg kunne fikse mit meget slappe gearskift på min golf 4 uden held. Det er som om at problemet ligger i den del af gearskiftet som sidder inde i gear kassen. Har også kunne læse mig frem til at det kan være et problem på 02a gearkasserne og at det skulle være svært at rette op på det. Men at 02j gearkassen har en bedre skifter mekanisme så nu er mit spørgsmål om jeg ikke bare kan tage skifter mekanismen og smide over på min gearkasse istedet for den der sidder på nu. Eller skal jeg skifte hele gearkassen.

Håber der er nogen der kan gøre mig lidt klogere


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Agu løst gearskift 02a 02j
  • #1   7. maj 2019 02a osv er kendt for læst gearskifte .,Det kan godt lade sig gøre at skifte.. men du skal have det hele med ovenfra den anden kasse...
    Du kune jo starte med at kigge på fejl i kulissen eller tårnet i din nuværende ..,


  • #2   7. maj 2019 Der er sikkert slør i de 2 øjer i enderne af dine kabler og der har epytec lavet nogle "bøsninger" man kan forstærke de 2 øjer med

    Men gå det hele igennem inden du køber dig fattig


  • #3   7. maj 2019 Det slør jeg har ligger i selve tårnet i den del der sidder nede i gear kassen

  • #4   7. maj 2019 Okay Chris så hvis jeg løsner de to bolte der sidder på toppen af gearkassen og trækker alt mekanikken med op så passer det lige over i min gearkasse? Ved du om jeg kan genbruge den skifter der sidder inde i kabinen eller skal jeg have en anden?

  • #5   7. maj 2019 Det kommer an på hvilken gearkasse du putter på.. og hvad du har tænkt dig at bytte ud

Kommentér på:
Agu løst gearskift 02a 02j

Annonce