{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.830 visninger | Oprettet:

Kodning af Peugeot {{forumTopicSubject}}

Er der nogen herinde der kan kode Peugeot? Der er nogle begrænsninger indlagt i computeren så man f.eks. ikke kan køre med fast lys bagpå og samtidig køre med fuld knald på kørelyset. Det er i hvert fald det de sir på Peugeot værkstedet. Men tænker at det godt kan omgås hvis man er go med en computer. Jeg ved at hos vag der kan man kode næsten alt. F.eks. US light osv. Men der er ikke mange der arbejder i de franske biler. Desværre.

Håber der er nogen der ved noget.
Mvh Marco

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kodning af Peugeot
  • #1   11. maj 2019 Mener ikke det kodes på peugeot. Der skal loddes relæ osv ind,,sådan er det på mange af de franske

• #2   11. maj 2019 Altså jeg kan indstille det på touchskærmen? Hvilke model/årgang har du?
    Om dagen kører den med LED DRL lyset og baglygterne tændt, når det bliver mørkt eller det regner så tænder den nærlyset og blænder DRL ned til positionslys samt tænder nr plade lyset smiley

• #3   11. maj 2019 Min er en årgang 2015. Jeg kan også indstille Comming home light og nogle andre småting men ikke lys bagpå. Og de sir at hvis de slår det til hos Peugeot så dæmper den drl lyset foran. Det gider jeg ikke ha.

• #4   11. maj 2019 Johan: så gammel en bil er det ikke. Jeg havde en 208 før og der kom der en opdatering til computeren og så kunne den li pludselig lave drejelys med tågelygterne. Så det handler kun om at kunne komme dybt nok ind i computeren. Men det vil de ikke hos Peugeot.

• #5   11. maj 2019 Vi har endnu ikke kodet lys bag på nogle pug på arb, men selv de nye clioer skal der relæ på, derfor

• #6   12. maj 2019 Det er jo også ulovligt at kører med neddæmpet DRL (positionslys) og baglygter tændt nær du køre...

Sjovt min er også en 2015 og min er sat til at når den står på auto så er min DRL på max og baglygter, og så når det bliver mørkt eller regn tænder den nærlyset smiley Jeg har også kurvelyset tændt i tågelygterne

• #7   13. maj 2019 Kasper: hvilken udstyrsmodel er din? Min er allure

• #8   13. maj 2019 Min er også allure smiley

• Louise  K
    Louise K Tilmeldt:
    jan 2019

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 7
    #9   25. sep 2019 Mine baglygter kan kun være tændt når der er LED lys foran.. kan det passe?
    Jeg kan ikke se en skid når jeg kører i mørke??

• #10   26. sep 2019 Dine baglygter er tændt når du har:
    Nærlys tændt (har du i dårlig sigtbarhed/regn/mørke
    Positionslys (når du parkere/holder et sted hvor trafikken skal se dig)
    Kørelys såfremt din bil har lys/regn sensor
    Det eneste tidspunkt dit bag lys er slukket er når den står på "O"

• Louise  K
    Louise K Tilmeldt:
    jan 2019

#11   7. nov 2019 Hvis jeg har kørelys på lyser baglygter ikke.. simpelthen mærkeligt.. og uforsvarligt. Det kan da ikke være rigtig at man ikke kan have baglys og kørelys på samtid.. som en ganske alm bil

• #12   7. nov 2019 Sådan er det med alle biler fra 12-> smiley
    Men du kan få det lavet om
    Har du ikke lyssensor? Så kan du selv ændre det på touchskærmen

• Louise  K
    Louise K Tilmeldt:
    jan 2019

#13   7. nov 2019 Bilen er fra 2016... har været inde på touchskærmen men kan ikke se at man kan ændre noget af betydning kun noget LED Day time ting..
    Lyssensor hvor skulle den sidde??

• #14   7. nov 2019 Led daytime er netop den du skal ændre...

• #15   7. nov 2019 Lyssensoren sidder oppe ved sidespejlet, så har du en autofunktion på lysarmen smiley

• Louise  K
    Louise K Tilmeldt:
    jan 2019

#16   8. nov 2019 Led Daytime har et flueben. Eller skal det væk?
    På lysarmen har jeg 0 eller en lygte den kan stå på?? Hvis den står på 0 har jeg kører lys men ingen baglys. Hvis den står på lygten så er der ingen baglys og kun LED foran... ????

Kommentér på:
Kodning af Peugeot

Annonce