{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

VW mekaniker søges på Fyn {{forumTopicSubject}}

Hej BG

Jeg en gammel Golf IV 1.9 TDI (km 545.000) som er gået i arv i familien og som jeg er meget glad for. Den kører hver dag, men skal lige have fikset nogle ting:

* Lygtejustering
* Oliekøler utæt - skiftes
* Multirem mør - skiftes
* Utæt for olie omkring oliefilter
* Batteri er dårligt og skal skiftes
* Udstødningsophæng tærret, skal skiftes eller repareres
* VB fjeder knækket. Støddæmpermanchetter bag defekte
* Bremser piver. Kan muligvis nøjes med en smøring, men ellers udskiftning af skiver og klodser på alle hjul

Er der nogen herinde som gider snakke med mig og at få det her lavet og til en pris vi begge er enige om?

Mvh

Karsten


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VW mekaniker søges på Fyn
  • #1   15. maj 2019 Du får nok svært ved at få en pris hvis mekanikeren ikke har gennemgået bilen.
    Og Fyn er da et vidt begreb.
    Og er helt sikker på at alle værksteder kan lave det for dig, når nu bilen betyder så meget for dig.
    Så behøver man jo ikke søge billigere priser på reperationer, for så går man vel kompromi med flere ting.
    Du kunne også oprette en annonce. ??


  • #2   15. maj 2019 Ja Fyn er et vidt begreb, er villig til at køre efter det.
    Vi får jo bare en snak sammen med mekanikeren så vi ikke skyder forbi hinanden. Jeg er også ude og forhøre mig på værkstederne.


  • #3   15. maj 2019 Hvis du vidste hvor mange jeg har tilbudt hjælp herinde der skrev det samme som dig.
    Og det er næsten hver gang at der kun er varm luft i ballonen, for selv om priserne måske er rimelige, så kan mange ting ske undervejs på en reperation.
    Og ja folk vil gerne køre efter det, men de dukker aldrig op alligevel og det vælter ud med dårlige undskyldninger.

    Og de finder oftest et værksted lige ved hvor de bor.
    Og ja nu gik det lidt ud over dig, men derfor skrev jeg også at du skal finde dig et værksted tæt hvor du bor, for du vil jo også have transport frem og tilbage...

    Eller oprette en annoncer herinde eller et andet sted, måske på Facebook eller den blå avis eller hul og gratis...
    Pøj pøj med det.


  • #4   15. maj 2019 Autobutler?

Kommentér på:
VW mekaniker søges på Fyn

Annonce