{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Toyota Auris d4d problemer?
  • #1   15. maj 2019 Er det ikke 2,2 der har problemer med toppen?
    Men mener at flammeskiverne er et problem i nogle årgange smiley


  • #2   16. maj 2019 Der e ikke så problemer med toppakning på en 2,0 i den årgang.
    Men det er ikke n særlig harmonisk dieselmotor, og den er ikke særlig økonomisk.

    Skulle jeg have den model, blev det klart en 1,4d4d hvus det skulle være en diesel smiley


  • #3   16. maj 2019 En 1.4 ( ND ) Det noget sf den mest elendige motor der nogen sinde har været i en toyota næst efter 1ad motor - aldrig nogen siden det kan anbefales

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #4   16. maj 2019 1,4 d4d, der ligger i blandt andet Corolla, er noget af det bedste Toyota har produceret og næsten umulig at slide op.
    Suveræn motor.


  • #5   16. maj 2019 Hvis vi tar og fjerner alt der sidder rundt om, så den står med rå blok, top og indmad, så ja... men alt andet er lort, dysser, dpf osv... har lavet en milliard af dem, skiftet dpf som underbukser og dysser som sokker - og ad motorere som tshirts.. det gået galt da det hele er bosch på en 1.4 nd motor

  • Rasmus H
    Rasmus H Tilmeldt:
    mar 2007

    Følgere: 5 Emner: 39 Svar: 1.382
    #6   16. maj 2019 Tjaee. Jeg fortæller bare hvad jeg hører fra en Toyota mekaniker.
    Min egen Corolla, uden dpf, har kørt 485 tusinde, og har ikke været åbnet i motoren.


  • #7   16. maj 2019 1,4d4d er den ultimativt mest driftssikre toyota dieselmotor i personbilerne.

    De kører i modsætning til 2,0 og 2,2 uden nævneværdige problemer.
    Partikefilter døjer de jo alle med hvis de ikke bruges korrekt.
    Den er ydermere både langt mere støjsvag og meget mere økonomisk.

    Når det så er sagt, så er der ingen dieselmotorer der er fejlfri.


  • #8   16. maj 2019 Ja uden dpf... prøv en med dpf smiley og korrekt alle har problemer, men ( nu præcisere jeg lidt ) med dpf er altså ik på nogen måder en god maskine overall.. og jeg er helt enig det er den mest driftsikre, men det ændre ikke på at den er elendig.. sammenlignet med en 2.0 og en 2.2 ja den er da bedre, men den er ikke god.. i hvert fald efter den fik dpf - har lavet det lort i 5 år og du får mig aldrig til at sige en diesel motor der er i en toyota med dpf er en god motor, for det er det ikke..

  • #9   16. maj 2019 Jeg siger jo netop heller ikke den er god, men det er den bedste af de diesel valgmuligheder der findes i auris.

    Jeg kender dem ret godt i alle udgaver smiley


Kommentér på:
Toyota Auris d4d problemer?

Annonce