{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.671 visninger | Oprettet:

Katalysator bliver varm. {{forumTopicSubject}}

Hej bg.
Jeg har lagt anden motor i min bmw. Nu har den været startet op og bemærker så at den bagerste kat bliver uhyrlig varm , cum. 4, 5,6.
Det er katten fra min gamle motor da den der sad på havde været skåret op og indmad fjernet .
Nogen forslag til hvorfor den bliver så varm.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katalysator bliver varm.
  • #1   24. maj 2019 enten får de cylinder en forkert mænge benzin pga af evt utætheder dyse fejl eller tænding fejl.eller den har dårlig kompression på en af de cylinder.så den sender uforbrændt benzin i din kat så det kan være flere ting. det kan gøre din katalysatoren bliver alt for varm. Det kan også være din kat er falden sammen det kan ske hurtig så evt tjek det. vis du har en temperatur måler så mål indgang til kat og udgang. udgang skal have en højder temperatur ind indgang.. vis udgang fra kat har en meget lavere temperatur så er den færdig/stoppet.

  • #2   24. maj 2019 Jah jeg har en udstødnings ventil i tankerne., må have en kompressions test lavat

  • #3   24. maj 2019 hvis den er så gammel den er med tændkabler, kan de være byttet rundt smiley det har jeg selv været ude for en gang, der var katten fuldstændig rødglødende smiley

Kommentér på:
Katalysator bliver varm.

Annonce