{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.294 visninger | Oprettet:

Aktivering af navigation/fartpilot/apple carplay {{forumTopicSubject}}

Hej bg

Jeg har hørt, at man kan få aktiveret fartpilot, navigation eller apple carplay i sin bil.

Jeg har en Audi a3 8v fra 2014, som jeg godt kunne tænke mig, at der kom fartpilot og apple carplay i?

Nogle der har erfaringer med dette eller eventuelt kan anbefale et sted?

Hilsen Anders

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aktivering af navigation/fartpilot/apple carplay
  • #1   28. maj 2019 Audi kan helt sikkert hjælpe dig. Du tror ikke det er gratis vel?:-)

• #2   29. maj 2019 Har du det hardware der skal til? Apple CarPlay kom vist i 2014, så der er nok ikke store chancer for at det virker med det indbyggede anlæg.

Fartpilot kræver jo også at du har det rigtige hardware monteret. Har du knapperne til fartpilot på din blinker stilk?

• #4   29. maj 2019 Jeg er ærligt talt overrasket over, at der blev lavet Audier i 2014 uden fartpilot. Ikke desto mindre kan du få eftermonteret det for ca. 5.000 kr. Det er desværre ikke helt så billigt, som det er på mange biler fra VW-familien.

Navigation og Carplay er heller ikke noget, der bare skal aktiveres. Så skal du have byttet hele dit mediecenter ud. Jeg er i tvivl om, hvorvidt det kan laves originalt med Carplay, og uoriginalt kommer til at se forfærdeligt ud, når du nu har skærmen, der popper op i midten.

• Christoffer N
    Christoffer N Tilmeldt:
    aug 2016

Følgere: 3 Svar: 203
    #5   29. maj 2019 Jeg kan aktivere FeC/SWaP koder på Sjælland. Acc, navi m.v.

• #6   29. maj 2019 Fartpilot er stadig ekstraudstyr i A3 i 2019, så undre mig ikke at en fra 14 ik har det... Derudover er multifunktionsrat også ekstraudstyr, så hvis du vil kunne skrue op og ned for radioen på rattet er det også ekstraudstyr smiley Det samme er desuden gældende på A4

• #7   29. maj 2019 Almindelig fartpilot og ikke adaptiv? Det har jeg alligevel aldrig hørt om her i 2019. Jeg havde uanset hvad ikke fantasi til at forestille mig, der var leveret nogle uden - ekstraudstyr eller ej. Men det er der så...

Min A6 kunne vist ikke fås uden fartpilot. Men den adaptive fartpilot var ekstraudstyr.

• #8   29. maj 2019 Det er standard med alm fartpilot på A6, men ekstra udstyr til både A3 og A4, adaptiv kan tilkøbes til dem alle

• #9   29. maj 2019 Vildt...

• #10   29. maj 2019 trode godt nok også efterhånden at det var noget der fulgte med i nye biler idag. for selv min gamle Peugeot 307er 04 har cruisekontrol fra ny af. Og også min gamle passat fra 03 har også og ville kunne forstå det var udstyr man kunne vælge til dengang,men ikke idag der troede jeg det var med i standard pakken.

• #12   30. maj 2019 Jeg er ved at købe en ny Touran. Den synes jeg ellers, har en del udstyr, man ikke skal tilkøbe. Automatgear, adaptiv fartpilot osv.

Men Audi er meget slemme til det, det har du ret i. I vores gamle A4 kunne man ikke slå airbag fra i passagersiden, for det var ekstraudstyr. Det et toppen af vanvid...

Men vores A6 er spækket med udstyr til gengæld. Den var så også et år gammel, da vi købte den, så det er en anden, der har fået lov til at tage afskrivningerne på det.

Kommentér på:
Aktivering af navigation/fartpilot/apple carplay

Annonce