{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
915 visninger | Oprettet:

Mondeo trækker til venstre {{forumTopicSubject}}

Har for et par måneder siden købt en Mondeo mk4 2,0tdci stc. fra 2012.

den trækker til venstre især ved motorvejs kørsel, her skal man holde en smule igen i rattet. og slippes rat køre bilen mod venstre.

af samme grund gik jeg til forhandler som mente at bilen skulle spores, og i den forbindelse har den fået skiftet en styrekugle i højre side.

men det har ikke hjulpet. jeg har vedhæftet rapporten fra sporingen, er det evt. nogen der kan læse om det hele ser rigtig ud. jeg har ikke den store forstand på dette.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mondeo trækker til venstre
  • #1   30. maj 2019 Det er formentlig ikke det her problem du har men man ved aldrig:

    Jeg havde en Mondeo fra 2011 som gjorde det efter jeg havde torpederet et skilt i snevejr.
    Den ene fælg og dæk foran døde og efter reparationen gjorde den lige nøjagtig det du omtaler især ved acceleration. Sporing og alting stod som det skulle. Det viste sig at være fordi der var for stor forskel på slid på højre og venstre dæk. Jeg fik nyt dæk på i den anden side og så stoppede det.


  • #2   30. maj 2019 Jeg er - indrømmet - ikke ekspert i at læse den form for udskrifter ifm. en sporing. Men hvis ikke de retter evt. "fejlindstillinger" efter en sporing, så burde de da i det mindste have fortalt dig, om der var noget, som var uden for tolerancerne.

  • #3   30. maj 2019 Har du tjekket at du ikke har en bremse der hænger? Mærk om alle 4 fælge er lige kolde smiley

Kommentér på:
Mondeo trækker til venstre

Annonce