{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.654 visninger | Oprettet:

Passat B8 higline uden fartpilot - eftermontering {{forumTopicSubject}}

Hejsa,

Jeg har fået en Passat B8 2.0 tdi 240 4motion highline fra okt 15 hjem fra Tyskland som firmabil.
Jeg opdager så der ikke er fartpilot i den. Det har jeg aldrig hørt om før i en highline.
Mit spørgsmål er så:
Den har front assist så den må jo have sensoren og vw logoet foran er også helt glat. Den må vel også have det rigtige bremsehalløj idet frontassist kan bremse bilen. Så det bør vel være nemt at eftermontere? Det er vel blot noget elektronik i rattet og noget software?

Mvh Lasse

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Passat B8 higline uden fartpilot - eftermontering
  • #1   30. maj 2019 Nu snakker du om en masse sensorer osv. Er det fordi du gerne vil have ADAPTIV fartpilot? For en almindelig fartpilot skal jo ikke have sensorer og alt muligt andet for at virke. Det er blot et billigt stykke hardware og en kodning.

• #2   30. maj 2019 Jaeh altså jeg tænker at sensorerne til adaptiv bør vel være der så prisen var måske næsten den samme om det var det ene eller andet?

• #3   30. maj 2019 Tja, på min A6 er det i hvert fald samme sensorer, den bruger til brake guard og adaptiv fartpilot, så måske du har ret smiley

Prøv at snakke med Cartrends om det. De eftermonterer meget af sådan noget. Også bakkamera og lignende originalt udstyr. De har før hjulpet mig og været bedre og mere præcise i deres svar, end VW selv var smiley

• Christoffer N
    Christoffer N Tilmeldt:
    aug 2016

Følgere: 3 Svar: 203
    #6   31. maj 2019 Jeg kan låse din radar op, så den også kan bruges til acc. Skriv gerne PB.

Kommentér på:
Passat B8 higline uden fartpilot - eftermontering

Annonce