{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.552 visninger | Oprettet:

M S
M S
Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 1

Aircon i Peugeot 308 virker ikke hver gang {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en Peugeot 308 årgang 2015, min aircondition blæser som regel fint med kold luft men efter 5-10 min bliver luften varm og den kan ikke køle mere før jeg slukker bilen og starter den igen så kan den køle lidt igen.

Nogen der ved hvad der kan være galt?

På forhånd tak!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aircon i Peugeot 308 virker ikke hver gang
  • #1   6. jun 2019 Hvornår har du sidst fået lavet service på dit aircon anlæg?

• #2   6. jun 2019 Du må fordi et værksted og få tjekket trykket på dit a/c system. om der mangler noget eller din blæser ikke tænder for køler. eller der er andet galt. men vil gætte på det er pga af lav tryk på dit system.

• #3   6. jun 2019 Min 208 var utæt i ventilen til påfyldning, det gjorde at den på 1,5 år havde tabt præcis nok til det kunne starte og køle, men efter 15-20 min i starten slog det fra, en mdr eller to senere kunne det ikke køle... Peugeot fik den ned og skiftede ventilen som var defekt og påfyldte kølemiddel og siden har der ikke været noget smiley
    De skifter en del af de ventiler, og argumenterede for det var en sliddel der ikke kunne skiftes på garantien... Det endte de dog med at gøre alligevel da jeg var ret uenig smiley
    Selve ventilen koster småmønter men kølemiddelet koster 1 kr + moms pr gram
    Ved ikke hvor meget en 308 tager men vores Avensis tager over et halvt kilo så prisen løber hurtigt op smiley

• #4   6. jun 2019 Prøv evt at løsne plastikhætten til påfyldning, det skulle gerne være tæt også uden hætterne på, på min stod der en grøn tåge ud når man tog hætten af smiley

Kommentér på:
Aircon i Peugeot 308 virker ikke hver gang

Annonce