{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kædeskifte på Hyundai i20 1.25.
  • #1   11. jun 2019 Hej
    Den bedste måde at kontrollere tidsforbruget er at købe nye stumper og gå i gang. Herefter får man ved selvsyn erfaring og får respekt for at ting tager tid.
    Held og lykke med projektet.
    Mvh Kp


  • #2   11. jun 2019 hvorfor skulle det være løgn. nu kender jeg ikke helt til lige den motor. Men mange motorer der skal der skilles rigtig meget af for at udskiftet kæden tandhjul og kæde strammer plus divs glide skinner. Men er det en mekaniker der har givet den tid? men igen nogen biler kan det tage 1 til 2 timer og andre en hel dag næsten.

  • #3   11. jun 2019 alt efter hvor meget der skal skilles af
    så kan det sagtens tage 8 timer

    har nu prøvet og skifte tandrem og kæder på div biler mærker og modeller.

    og der er stor forskel på hvor lang tid det tager



  • #4   11. jun 2019 Kan se der er flere der har fået lavet sådan et kæde skift på dem ved Hyundai når man søger på den motor 1,25. til en ca pris af 10.000 kr. Men også en del der har fået lavet det på et ikke mærke auto værksted til mellem 3800 og 4500 kr. Så prøv da at kontakte andre steder og få en pris fra flere for vis du ikke kun vil have lavet det ved Hyundai. Så kan der være en del at spare og du evt vil køre lidt efter det bedste tilbud.

  • #5   11. jun 2019 Prøv at spørg Kasper - han vil sikkert også gerne skifte den for dig smiley

    https://www.bilgalleri.dk/bruger/140672-kasper_gejl


  • #7   12. jun 2019 Jeg skifter mange af dem, det kan gøres på 2,5 - 3 timer. Mvh en Hyundai mekaniker.

  • #8   13. jun 2019 Den sidste jeg skiftede på tog cirka 2,5 time og det var første gang jeg prøvede på sådan en motor. Skide nemt.

  • Preben J
    Preben J Tilmeldt:
    jan 2020

    Følger: 1 Svar: 2
    #9   24. jan 2020 Hej har lige fået ny kæde på min hyundai i10 fordi den gik ud i tomgang men syntes stadig den går lidt ujævn er der nogen der ved det

  • Preben J
    Preben J Tilmeldt:
    jan 2020

    Følger: 1 Svar: 2
    #10   24. jan 2020 Hej har lige fået ny kæde på min hyundai i10 fordi den gik ud i tomgang men syntes stadig den går lidt ujævn er der nogen der ved det

Kommentér på:
Kædeskifte på Hyundai i20 1.25.

Annonce