{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Kædeskifte på Hyundai i20 1.25.
  • Karsten P
    Karsten P Tilmeldt:
    okt 2010

Følgere: 8 Emner: 15 Svar: 2.714
    #1   11. jun Hej
    Den bedste måde at kontrollere tidsforbruget er at købe nye stumper og gå i gang. Herefter får man ved selvsyn erfaring og får respekt for at ting tager tid.
    Held og lykke med projektet.
    Mvh Kp

• #2   11. jun hvorfor skulle det være løgn. nu kender jeg ikke helt til lige den motor. Men mange motorer der skal der skilles rigtig meget af for at udskiftet kæden tandhjul og kæde strammer plus divs glide skinner. Men er det en mekaniker der har givet den tid? men igen nogen biler kan det tage 1 til 2 timer og andre en hel dag næsten.

• #3   11. jun alt efter hvor meget der skal skilles af
    så kan det sagtens tage 8 timer

har nu prøvet og skifte tandrem og kæder på div biler mærker og modeller.

og der er stor forskel på hvor lang tid det tager

• #4   11. jun Kan se der er flere der har fået lavet sådan et kæde skift på dem ved Hyundai når man søger på den motor 1,25. til en ca pris af 10.000 kr. Men også en del der har fået lavet det på et ikke mærke auto værksted til mellem 3800 og 4500 kr. Så prøv da at kontakte andre steder og få en pris fra flere for vis du ikke kun vil have lavet det ved Hyundai. Så kan der være en del at spare og du evt vil køre lidt efter det bedste tilbud.

• #5   11. jun Prøv at spørg Kasper - han vil sikkert også gerne skifte den for dig smiley

https://www.bilgalleri.dk/bruger/140672-kasper_gejl

• #6   11. jun Det er da ikke som men skal skifte en punkteret hjul på bilen de skal skilles meget af til at komme til kæden smiley

• #7   12. jun Jeg skifter mange af dem, det kan gøres på 2,5 - 3 timer. Mvh en Hyundai mekaniker.

• #8   13. jun Den sidste jeg skiftede på tog cirka 2,5 time og det var første gang jeg prøvede på sådan en motor. Skide nemt.

Kommentér på:
Kædeskifte på Hyundai i20 1.25.