{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.798 visninger | Oprettet:

Utæt udstødning Aygo - har Quickpot fusket? {{forumTopicSubject}}

Hej.

Har her for nogle dage siden haft min Toyota Aygo fra 2013, på lift.

Udstødning utæt i en svejsning, hvor der er en rørsamling - rørsamlingen sidder lige før røret bukker henover bagbroen.

Jeg har fået af vide at svejsningen ligner en original svejsning - altså fra en udstødning fra bilens fødsel (2013).

Nogle der kan bekræfte at denne svejsning er fra en original udstødning?

Quickpot har angiveligt udskiftet HELE udstødningen for ca 8 måneder siden - og hvis samlingen hér er fra en original-udstødning, så har de i så fald ikke skiftet sidste del af udstødningen hvor dette rør sidder på.

Årsag til dette meget simple spørgsmål, er at jeg lige skal have lidt argumenter for en klagesag.

- og ja jeg ved godt at det var et skod valg med Quickpot, men det skulle gå stærkt og jeg havde ikke selv tid smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Utæt udstødning Aygo - har Quickpot fusket?
  • #1   12. jun 2019 Ligner bare en billig udstødning hvor fabrikanten har svejst den flange på der nu engang passer på til din bil, men sving forbi quickpot og sig din udstødning som de lige har skiftet er utæt , så er jeg sikker på de laver det uden beregning.

  • Henrik H
    Henrik H Tilmeldt:
    sep 2018

    Følgere: 2 Emner: 3 Svar: 530
    #2   13. jun 2019 Det ligner at det er det er før samlingen den er utæt og at det er det bagerste der er skiftet for nyligt

  • #3   13. jun 2019 Dette er IKKE en original svejsning. Udstødningsrøret og bagpotten bliver samlet oppe i det beslag med en bolt i som er vist på billedet. Jeg ved ikke hvad de har prøvet at lave men det der er i hvert fald ikke rigtigt smiley

    Arbejder selv hos Toyota og vi skifter med jævne mellemrum fordi beslagene ruster på udstødningsrøret og bagpotten smiley


  • #4   13. jun 2019 1. Der ikke noget galt med quickpot...
    2.den svejsning kan let være orginal på den aftermarket udstødning. Men kør forbi og hør hvad de siger.

    Har set en udstødning fra Thansen til en Audi 80 hvor de oprullede Potter var piv utætte nå man satte en klud I afgangsrøret.


Kommentér på:
Utæt udstødning Aygo - har Quickpot fusket?

Annonce