{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Egr delete ??
  • #1   17. jun 2019 Den skal kodes fra. Og er egr ventilen i stykker og hænger så skal der også en plade i. men virker den og i bare vil have det koble fra så det nok og kode den fra. da så er den lukke hele tiden.

    De her har jeg selv købt og fået lavet ecu ved. Og de er dygtige til de psa motorer. Og til en god pris vis i evt også vil have den chippet så kan de også det og meget andet. jeg valgte så at købe en ændret ecu der var lavet med alt i jeg ville have.

    https://www.hdi-tuning.co.uk/ecu-remapping/custom-remaps/volvo-tuning/volvo-V50-1-6D-remapping.html

    men ellers er der også mange der gør det i Danmark. men vælg et godt sted. Så de ikke laver noget skidt evt sådan noget som Rh motorsport og dem i Hjallerup/landberg. Det sidste sted har jeg også kun gode erfaringer fra. Og rh har jeg ikke prøvet men hørt gode ting om det fra andre. plus begge de her firmaer arbejder sammen med mange andre i landet. Så du kan finde nogen der får filer fra dem af selv tæt på dig.


  • #2   17. jun 2019 Hvis du kan trække din ECU fil ud af bilen og ligge den tilbage selv,
    Så kan jeg fjerne den for dig smiley


  • #3   17. jun 2019 #1 min fabia er chippet hos rh motorsport ingen problemer her smiley de kan anbefales.. da landberg/thomas i hjallerup skulle lave en fejlsøgning på min bil, så tjekkede de også chip og de sagde at den ikke fejler noget

  • #4   17. jun 2019 den er lige rullet på en rullefelt smiley

    profilbillede
  • #5   23. jun 2019 Hvad gav du for at købe ecuen ved dem

Kommentér på:
Egr delete ??

Annonce