{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.003 visninger | Oprettet:

Aktivering af "fjernlys" sensor {{forumTopicSubject}}

Hey hey,

Jeg har opdaget et lille hul i mit bakspejl på bagsiden, det kunne godt ligne en sensor. Tænker dog ikke det er regnsensoren da jeg mener det er den store knup ved siden af.

Er der nogen der kan be eller afkræfte hvad den skal bruges til?

I tilfælde af at det skulle være til fjernlyset, nogen der har en guide til at aktiver det med en VCDS?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Aktivering af "fjernlys" sensor
  • #1   25. jun 2019 Nu spørg folk hvilken bil det er? smiley

• #2   25. jun 2019 Der er tale om en Golf 6 - 2010

• #3   25. jun 2019 Det er fjernlys assistant. Spørgsmål er bare om den er forberedt til det, og så at det bare skal kodes som du nævner, eller om de har brugt spejlet som et standard produkt uden forberedelse.

Jeg har det også selv i min, men den er ikke forberedt til det :|

• #4   25. jun 2019 #3 Ved du hvordan man kan tjekke det, uden at skulle skille det hele ad?

• #5   25. jun 2019 Det er ikke en skid andet end føleren til det automatiske nedblænding af bakspejlet. (der sidder også en tilsvarende skjult føler på forsiden af bakspejlet.

• #6   25. jun 2019 #5 Nå!.... Kunne ikke lige se hvad dens egenskab skulle være på den side af bakspejlet.

• #7   25. jun 2019 #5 giver det nogen mening at det skulle være aut. nedblænding føler på den anden side af spejlet?

Du kan muligvis nøjes med at skille plastik ved spejl langs ruden og se om der er ført flere end 1 ledning til. Jeg tænker VW nok kan give et hurtigt svar om de er forberedt på det.

• Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

Følgere: 6 Emner: 16 Svar: 1.327
    #8   25. jun 2019 Den sensor du viser billedet, den måler kun om der er lyst eller mørkt, køre du i dagslys så blænder spejlet ikke ned, når der så bliver mørkt så blænder spejlet ned.

Prøv selv i dagslys, at holde en finger for sensoren på billedet og lys på sensoren under spejlet, nu bliver spejlet mørkt, fjern fingeren igen og spejlet bliver lyst igen. smiley

I faglig tale så bliver sådan et spejl kaldt et "elektrokromt spejl" smiley

Kommentér på:
Aktivering af "fjernlys" sensor

Annonce