{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.286 visninger | Oprettet:

bagbro golf 4 {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen skal til at skifte min bagbro her i weekenden har købt en hel ny men vil lige høre om det er noret man skal være opmærksom på når man går igang med det nogle små detaljer som man skal være ops på og ligene. Og er det noget man kan gøre op dunkraft eller skal man finde en med en lift til det. det er på en golf 4 1,9tdi fra 98 grund til at skift den er at syns mand bankede hul i den gammel smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  bagbro golf 4
  • #2   25. jun 2019 tag lige 2 skridt tilbage hade jeg vist der var hul har jeg skiftede den da den var på værksted der var ikke hul men han lavede et hul på en strøelse med en 1 krone og ville høre om folks afaring med at skiftet sådan en der var det eneste der var galt med den og alt andet var i tip top stand den svingede med bremser 2 procent for og 1 provent bag ved.. så vis du bare er her får at ned tale mig hvorfor så svare og det skal lige siges at alt andet rust er lavet på værksted

• #3   25. jun 2019 og er sku ikke sur over sådan noret sådan nogle ting må man tage med når man ikke vil have en ny bil

• #5   25. jun 2019 det er det vel men der vil sikkert komme en kommentar med at hvorfor skifte den ellers er jeg bare blivet så vandtil alle dem på facebook med deres nytteløse kommentar men jo bremse væske dot 4 ikke? og nogle bremse rør skriver jeg lige bag øret hvad med hjullejer og det er de til at få af uden de skal skiftets når man er der

• #6   25. jun 2019 Det skulle gerne være rimelig bolt on, tænker godt det kan klares på jorden, men er helt sikkert rarest at få den op i højde. Selvfølgelig kan boltene jo side fast, men der må du tage undervejs.
    Bare lige for at svare på dit spørgsmål, Istedet for at lege selv ud nævnt politimand smiley

• #7   25. jun 2019 okay super jeg takker må bare igang her i weekenden

• #8   26. jun 2019 Kan godt klares på jorden men puha det bliver også det hårdere #WorkSmartNotHard

Jeg er glad for historien om synsmanden - De bankede dæleme også min gamle Atos til plukfisk

• #9   26. jun 2019 okay de kan sku også være lidt hården men det er godt de er der tak få opbakningen smiley

• #10   26. jun 2019 Så lidt - god fornøjelse med bagbroen husk at tæske den ind i undervognsbehandling

• #12   26. jun 2019 husk ikke og spænde bagbroen, så længe bilen stå hævet.
    den skal stå på jorden, så den har sin naturlige vinkel.
    ellers vrider man hurtig blødninger i stykker.
    og den kan begynde og knirke

• #13   26. jun 2019 Jeg tænker du måske skulle huske hjul lejre. Med mindre de er med på den nye

• #14   26. jun 2019 okay super jeg takker alle sammen hjullejer har jeg snart lige skiftet på den men skal til eksamen i morgen så vis det går helt galt er da der 1 måneden mere til at lave den i

Kommentér på:
bagbro golf 4

Annonce