{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tårnstiver funktion
  • #1   12. jan 2007 Det gør bilen stivere i karossen, det er godt at have en stiv vogn hvis du f.eks. skal drifte !

• #2   12. jan 2007 Noget man kan mærke udover hvis man drifter ??

• #3   12. jan 2007 den stabili sere tårne på bilen hvis du nu feks. har en stiv ondervogn som tykker lidt i karossen så er det godt og holde på i samme afstand og på den måde stabilisere du dem

• #4   12. jan 2007 Jeg vil ikke rigtigt gøre mig mere klog på det. Før jeg roder mig ud i noget. Men tror primægert at det er til biler med mange HK

• #5   12. jan 2007 du kan mærke når en bil er blød eller stiv i karossen. F.eks. er en cabriolet noget blødere i karossen end en coupe f.eks. og en stiv karosse giver bedre køre egenskaber derfor man bla montere tårnstivere. Det er for at tage sving bedre osv så kun affjedringen bruges som affjedring og ikke hele karossen.

• #6   12. jan 2007 det der bare er ærgerligt, er at man tit skal bore huller i tårnene for at montere dem = risiko for rust...
    Derfor jeg ikker har monteret en, selvom min undervogn er røv hård

• #7   12. jan 2007 Bettina J: man kunne bare svejse gevind stykker i også eller lakere dem og gi dem noget sealing og en god gang guf i tårnet...

men ja hårde biler altid godt burde nok osse have en på min den er sateme osse stiv i undervognen

• #8   12. jan 2007 Christian - Ja det ku man egentlig godt gøre på den måde.. Men det er bare lidt mod mine principper at svejse i karossen, når jeg endelig har fundet mig en rigtig sund golf...

Men det er klart en god ting, min kærestes gamle golf 2 var begyndt at gå op i vangeren pga for hård undervogn.. Det er altså nederen!!

• #9   12. jan 2007 Bettina J: skal vel til føreller siden hvis man behandler det igen så sker der sq ikke noget er tit det folk gør galt det er de glemer og få det behandlet ordenligt...

okay lidt øv med den da min er ikke begyndt på det endnu når jeg har sommer dæk på den så er den sq stiv i undervognen føltes som om en organer bliver banket løse

Kommentér på:
Tårnstiver funktion

Annonce