{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.258 visninger | Oprettet:

Dashcam {{forumTopicSubject}}

Hej alle.

Nu er det anden gang på kort tid jeg har er blevet påkørt mens jeg har holdt parkeret. Begge gange den bageste kofanger. For h..... hvor er det irriterende at man ikke kan stå ved sit ansvar og lægge en seddel med navn og tlf.nr.
Derfor søger jeg nu efter dashcam til både for og bagrude.
De skal aktivere ved bevægelse og ikke koste en formue. dvs at de jo skal være med batteri backup og/eller konstant strøm fra bilen.
Har i nogen anbefalinger. Har været i gang med at kigge på forskellige men har nada erfaring med sådan nogen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dashcam
  • #1   7. jul 2019 Jeg har en Thinkware F750 i min bil med kamera til bagenden også smiley Den kan man hardwire så den kan optage i parkeringstilstand. Slag på bilen og bevægelse. Virker meget godt smiley

• #2   7. jul 2019 Nu spør jeg dumt. Hvis nu du fanger nogle nummerplader med dit cam, hvad vil du så gøre? Vil du så gå til politiet og bede dem kigge på din video og tage stilling til om de skal køre ud til den ansvarlige ... for jeg er rimelig sikker på at de ikke gider give dig hans adresse uden videre så du selv kan "ordne" sagen.

• #3   7. jul 2019 Jeg ville bare ligge det op og spørge nogen brugere om de kender vedkommende som har det reg nr.

• #4   7. jul 2019 Der er faktisk noget som hedder forsikring som går ind i og overtager hvis det er tydeligt hvilken bil som på kører en. Politiet er som udgangspunkt fuldstændigt ligeglade med en forsikrings sag. Ellers er det, det desværre bare ærgerligt hvis ikke der er tydeligt bevis.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #5   7. jul 2019 Et optaget klip ryger bare til ens egen forsikring, så vil de med glæde sende regningen videre til registrerede ejers selskab smiley

Og jeg bruger blackvue dr750s-2ch.. Er klar over det er i den dyrere ende, men har prøvet flere af de billige, og de er sjældent pengene værd.
    Dog skulle viofo a119 ikke være helt dårligt, men ved ikke om de har motion/crash detection, eller om de har nogen 2 kanals løsninger smiley
    Og skal man ud og købe 2 middel-gode kamera, så ender man op i samme prisklasse, såååååå smiley

Kommentér på:
Dashcam

Annonce