{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Pernille T
Pernille T
Tilmeldt:
30. jul 2019
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Valg af værksted {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg har en Nissan note, og har fået et tilbud fra et autoriseret Nissan værksted på et stort service. Og så prøvede jeg også at få 3 tilbud, som alle er 2000 kr billigere. Hvad får jeg mere for pengene og hvordan vælger jeg et godt værksted. Nogen der kan give noget anbefalinger?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af værksted
  • #4   30. jul 2019 Autoriserede følger serviceplan 100%. Tændrør ved x km, luftfilter, pollen osv osv... De frie..eller dem jeg er ved kigger på tingene og råder kunden derefter. Andre skifter tændrør 80000 for tidligt. Så der er for og imod

  • Pernille T
    Pernille T Tilmeldt:
    jul 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #5   30. jul 2019 Tak for jeres inputs. Alle tildbud er fra kbhs området, og min bil er ikke længere inden for garantien 6 år gammel. Og jeg har sendt tilbudet fra det autoriserede værksted med uden pris, kun med hvad de skriver, der skal laves.

  • Johnny P
    Johnny P Tilmeldt:
    apr 2015

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 112
    #6   30. jul 2019 Kør endelig til alt andet end Nissan værksted. Jeg har selv haft en e12 Note dci fra 2014. Der er ikke problemer med at garantien dækker, og de større kædeværksteder har de samme serviceplaner. Nissan værksteder er åbenbart notorisk dårlige til at følge serviceplaner, og f. eks har jeg oplevet at et Nissan hældte den forkerte olie på min bil, fordi de var gået tør for den rigtige. Til gengæld tog de stadig 188 kr plus moms pr. liter. Et ganske almindeligt olieskift koster 1867 kr. Jeg skiftede til det lokale Automester værksted og havde ingen andre end service og et tandremsskift på 170000 km.

Kommentér på:
Valg af værksted

Annonce