{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
443 visninger | Oprettet:

joachim K
joachim K
Tilmeldt:
11. aug 2019
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1

Knirken fra undervogn Suzuki Alto 2004 1,1 {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg har en Suzuki Alto 2004 1,1. Den har gået de 164.000 km, hvor jeg har været ejer af den siden de 110.000.

Den er begyndt at knirke i den forreste del af undervognen, hvilket typisk høres når den kører på små by-veje, hvor der er ujævnt.
Hvis jeg skulle beskrive hvor det mere præcist kommer fra, er det ude i højre side af bilen.

Derudover har jeg bemærket at det er som om, at min speeder-pedal er blevet mere løs.

Jeg har været forbi mekanikere flere gange, men ingen har kunne formå at fjerne knirken.

Er der nogen herinde der har nogen idé om hvad det kunne være? smiley

Vh
Joachim


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knirken fra undervogn Suzuki Alto 2004 1,1
  • #1   12. aug 2019 det med speederen er mere løs, tyder på en knækket fjedre, til at trække speeder retur.

    kirken kan være et eller andet udtørret led, til undervognen


  • #2   12. aug 2019 Det der knirker, kan være lige fra en knækket fjedre til et dårlige toplejer eller et udtørret led som bærekugle styrkugler kødben. eller dine bærearm bøsninger er slidt op,eller dine klodser kan give sig i caliber det kan også knirke eller skal smøres op. Så det kan være mange ting,der er kun og skille det hele af og gå alting igennem alt andet er gæt. Og ang din speeder den køre med kabel ikke så tjek dit gasspjæld hus. om fjedre til det er ok eller om det kabel skal spændes op. Og vis den køre med e/gas så skal du have en ny pedal/sensor,for så det den der er slidt op for Så der ingen fjedre modstand er i den .

  • joachim K
    joachim K Tilmeldt:
    aug 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
    #3   14. aug 2019 Ville det kunne betale sig at få den forbi et autoriseret værksted, og få dem til at løse problemet? Er træt af at have den forbi mekanikere, som ikke udbedrer problemet

  • #4   15. aug 2019 autoriseret værksted behøve ikke være bedre.

Kommentér på:
Knirken fra undervogn Suzuki Alto 2004 1,1

Annonce