aktiv styring s5 v8 {{forumTopicSubject}}
hej bilgalleri
har lige et problem jeg bryder mit hoved med. er den heldige ejer af en audi s5 2008 v8 med active steering.. den anden dag kom jeg kørende i byen om aften og bing en gul lampe med rattet kom og meldte fejl på activ steering.. nå kørte videre stoppede bilen og startede igen og regnede med lampen ville gå ud men både rat lampen.esp lampen og dæktryk lyser nu.. fik sat min vcds tester på og fejlen den meldte da det skete var. 03222-instaleringssensor i servomotor. og så tilfølge 01087-grundindstilling ikke genemført. sletter fejlen og fejl 03222 blir slettet prøver og grundindstille men kan jeg ikke få tilladelse til rigtigt og melder 03110-styrenhed til aktivt styrtøj-013 kontroller fejlkoder.. 3 lamper lyser og kan ikke få dem slettet andre der har prøvet noget ligende og ved hvad det kunne være?alle sikringer er tjekket osv..'
håber en tekniker kan hjælpe.
mar 2008
Følger: 2 Følgere: 4 Emner: 1 Svar: 185
Hilsen Rasmus
apr 2016
Følger: 1 Følgere: 4 Biler: 4 Emner: 3 Svar: 165
maj 2015
Følger: 3 Følgere: 5 Biler: 3 Emner: 7 Svar: 15
tak for jeres input det bare sjovt hvorfor har den så ikke meldt en fejl på mit abs system da de 3 andre lamper begyndte og lyse? men den vil hellere ikke slukke abs lampen nu efter jeg har haft ville lave en nulstilling der inkludere en køretest.. den vil ikke fuldføre det. kan alt realetere til noget abs ring eller leje der dødt?
apr 2016
Følger: 1 Følgere: 4 Biler: 4 Emner: 3 Svar: 165
Det er relativt nemt at finde ud af hvilken af de 4 hjørner har fejl på sig.
Hvis du har adgang til et scope
aktiv styring s5 v8