{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
832 visninger | Oprettet:

Parking Brake Malfunction audi a5 2011 2.0 {{forumTopicSubject}}

Hej BG jeg har som overskriften en a5 fra 2011 5 døre 2.0 benzin. idag da jeg var ud og køre en tur, så stoppede bilen pludselig og ville ikke starte mere, og denne tekst kom frem på displayet, Parking Brake Malfunction. nogen der ved hvad det er, og om man kan på en eller anden måde starte bilen igen ??

GOD SØNDAG!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Parking Brake Malfunction audi a5 2011 2.0
  • #1   22. sep 2019 Slightly off topic: Hold kæft hvor er jeg dog glad for min Corolla fra 1991. Dengang var verden sku nemmere smiley

  • #2   22. sep 2019 Godt jeg har min Ford fra 69 i v6 der ikke det store der laver nummere

  • #3   22. sep 2019 HAR LIG FÅET TESTER PÅ, FEJL KODEN ER P0101 !!

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.866
    #4   22. sep 2019 Så slå fejlkoden op på nettet, audi er så ringe en bil, at de var nødt til at skrive au i navnet så det kun var de dummeste folk der købte dem....Bare så folk vidste at det ville gøre ondt at eje det lort....Sorry, men slå fejlkoden op på nettet, samtlige audier kommer med samtlige fejlkoder gennem deres levetid, så der er helt sikkert nogen der har prøvet det før.

  • René A
    René A Tilmeldt:
    okt 2018

    Følger: 1 Svar: 12
    #5   22. sep 2019 Mange sjove svar ?? men var der så ikke nogen som købte de biler så var vi en del som nok ikke hade noget og lave desværre så bare køb også nyre biler de bliver kun dårligere og holder ikke så længe , længe leve fejl lamper ??????. . Luft masse måler , map føler kunne det være ??

  • #6   22. sep 2019 ang den fejl. Så siger fejlkoden fejl på mml/luftmængdemåler. men når den skriver den fejl i displayet så plejer det.at være fordi der er problemer,med el parkering bremse der evt ikke vil slippe. Nu har du taget sele på da nogen ikke kan køre uden den er i selelåsen.så vil de kun stå i tomgang vis den har dsg. men da du hade tester på var du inde i parkering modulet og tjekke fejlkoder også?

Kommentér på:
Parking Brake Malfunction audi a5 2011 2.0

Annonce