{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
936 visninger | Oprettet:

Audi a3 8L 1997 mangler kørelys {{forumTopicSubject}}

Heeeej igen.. nye problemer herfra desværre.. vores Audi står for et nært forekommende syn, derfor (grundet stenslag) har vi valgt at skifte forlygter.. nu virker kørelyset bare ikke?
Jeg har tilmed prøvet at sætte den gamle i igen- men desværre samme resultat..
positionslys og langt lys virker?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi a3 8L 1997 mangler kørelys
  • #1   22. sep 2019 Jeg har dog valgt at sætte facelift lygterne på- dem med de linse og helstøbte lygter- hvis det skulle gøre nogen forskel?

  • Kompressor Knud
    Kompressor Knud Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    aug 2003

    Følger: 4 Følgere: 65 Biler: 1 Emner: 216 Svar: 5.866
    #2   22. sep 2019 Jamen det er jo en audi, så du har sikkert brændt hele ledningsnet til lygter plus relæer, egentlig utroligt at audi er så dyre fra ny, der står ligefrem AU i navnet, hvliket oversat fra tysk betyder spark i løgene fra køb til salg...

  • #3   22. sep 2019 Du kan IKKE bare skifte forlygter til en anden type på en "ny" bil
    Sluk alt tag nøglen ud skift BEGGE lygter til de originale og prøv så om alt virker igen smiley


  • #4   23. sep 2019 #2 du skal da ikke tænke sådan, når du er ude og søge dit mekanikerjob smiley smiley

    #3 tak, men det gik nu meget fint.. de er jo orig forlygter vi har valgt. Det burde vel ikke kunne være bedre så.?
    Men jeg fik det løst, vi er bare ikke helt klar over hvordan.. det tangerer værende mystisk, for jeg fik ikke skildt noget.. det sidder jo med ens stik og samme farver ledninger- så det giver ingen mening med problemerne vi pludselig fik.. bedst som vi stod med multimeteret og ville tjekke, virkede det smiley smiley


Kommentér på:
Audi a3 8L 1997 mangler kørelys

Annonce