{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

bmw 530d 3 fejlkoder {{forumTopicSubject}}

hej

har fået disse fejlkoder på min bmw f11 530d

2a6d00
2a6a00
2a6900

når jeg slår dem op, komme dette

- Den operationelle glatthedsregulator skal være aktiv.
- Brændstofindsprøjtningshastigheden er større end eller lig med grænseværdien: 3 mg / slag
- Kølevæsketemperaturen er større end grænseværdien: --0.04 ° C
- Omgivelsestrykket er større end eller lig med grænseværdien: 750 mbar
Kontrolenhedsspænding: 9,5 V til 16 V.

hmmmm nogen der kna hjælpe ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bmw 530d 3 fejlkoder
  • #1   29. sep 2019 Nu spørger jeg måske dumt, men har du overvejet at køre på værksted og lade dem kigge på den?

    Du har oprettet 6 emner om det samme problem på lidt over en uge. Det kan jo være, at mekanikeren har set problemet før, og kan løse det hurtigt.


  • #3   29. sep 2019 Pt kan den ikke køre. Så prøver desperat få et eller andet svar, da jeg skal køre lortet rundt på et fejeblad :). Så kunne være der var nogle der havde en god idé, inden man går ud og bruger 15000 på nye dyser, og så det viser sig ikke og være det smiley

  • #4   29. sep 2019 Det er lige præcis derfor at jeg foreslår, at du får transporteret bilen hen til din lokale BMW-kyndige mekaniker. Så slipper du for at skifte reservedele i blinde.

  • #5   29. sep 2019 Jeg er enig med Simon - få den på værksted og tag det som det kommer.

    Det lyder til at du vil have at "vi" skal lave diagnose for dig for at du kan køre på værksted og fortælle dem hvad de skal lave og det er jo farligt. For hvad hvis det ikke var det?

    Lad fagfolk ordne sådan en motors udfordringer istedet for BGs panel. Vil man ikke til Bayern Autogroup findes der jo masser af dygtige Koed-partnere og andre steder.

    Men ja, ud fra dine 6 emner på 10 dage så ligner det at du har dyseudfordringer hvilket ikke er unormalt på BMWer. Jeg har selv skiftet alle seks dyser på min 335i inden den havde kørt 130000 KM.


  • #6   29. sep 2019 Jeg må bide i det sure æble og få den afsted..
    Øv bøv ??


Kommentér på:
bmw 530d 3 fejlkoder

Annonce