{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.160 visninger | Oprettet:

Bil 2cm for lav foran, hvad kan gøres? {{forumTopicSubject}}

Ved syn fik jeg at vide at min bil er netop 2cm for lav foran. Der var kun 48cm hvor der skal være 50cm, fra jorden op til underste kant ved lygten.

Nu er det sådan at jeg havde 14" 185/65/14 vinterdæk på (de ser lidt flade ud foran så der er muligvis også for lidt luft i dem). Jeg vil så prøve at sætte mine 18" 215/35/18 sommerfælge på istedet. Mon det giver noget ekstra? Har været inde på sådan en side som måler størrelsen på dæk men det siger det kun vil give mig 1.1cm ekstra som jo kun bringer den op på 49,1cm.

Hvad kan jeg ellers gøre? Det er KAW fjedre (45mm sænkning) der sidder på og den er før gået igennem syn med dem, men synsmanden sagde at de muligvis er sunket lidt med tiden.

Bliver jeg nødt til at få nye fedre på? smiley eller kan jeg lave et trick af en art. De sagde næste gang behøvede den ikke på lift der ville de simpelthen bare måle højden og så var den godkendt hvis det var ok.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bil 2cm for lav foran, hvad kan gøres?
Kommentér på:
Bil 2cm for lav foran, hvad kan gøres?

Annonce