{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

airbag og sportsrat {{forumTopicSubject}}

Nu læste jeg i forum og mener der er delte meninger, i hvert fald når det kommer til dette link.

http://www.bilgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=4020

Der står nemlig ved et af billederne, at hvis bilen er før 2003, så må du gerne have et andet rat i selv uden AIRBAG.

Spørgsmål:
Betyder det så at selvom bilen standard har airbag i rattet at man så må sætte et rat i uden airbag ??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  airbag og sportsrat
  • #1   4. feb 2007 smiley

SGT - du behøver ikke råbe det =(

• #2   4. feb 2007 Ja hvis bare du har en TÜV godkendelse til din model smiley

• #3   4. feb 2007 hvorfor ville man hive rattet ud til fordel for et rat uden airbag ? ren idioti hvis i spørger mig. sæt da et i med airbag

• #4   4. feb 2007 jesper K

Bare til show når jeg cruiser smiley

• #5   4. feb 2007 jesper K - hvorfor skulle man køre rundt med et rat med airbag i ?

Airbags vejer for meget!

Den dag jeg begynder at tjene penge hiver jeg da også mit standard rat af helvede til og smider et Momo i...

Airbags, ABS, antispin og alt det andet elektroniske bræk som gør at en computer styrer vores biler skal bare pille af... Selvom jeg er IT-studerende stoler jeg ikke en skid på computere alligevel - og danskere stoler generelt for meget på dem hvilket gør dem farlige!

Goran - sørg for godkendelse af dit rat - så skulle den være god nok! Husk dog at gemme dit originale rat da de ofte koster 3000kr eller mere hvis du skal købe det af en forhandler!

• #6   5. feb 2007 Før jeg fik ABS, syntes jeg også at det var noget overflødigt bras, men efter at jeg har fået det i min nuværende, vil jeg aldrig undvære det.

Airbag og ESP mv, er jeg gerne foruden..

• #7   5. feb 2007 har en kammerat der kørte frontalt sammen med en anden, den eneste grund til at han lever i dag er den skide airbag, så behold den i.
    Skal siges at det var hans mors Mazda han kørte i, var han kørt i hans egen Celica var han blevet slået ihjel da den er uden airbag.
    Tog ham ikke lang tid efter ulykken at få solgt hans egen bil til fordel for en med airbag.
    At pille en airbag ud ville da være fuldstændig åndssvagt!

Kommentér på:
airbag og sportsrat

Annonce