{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Audi a6 2016 1x blink
  • #1   16. okt 2019 Hvorfor vil du dog det? smiley for ikke at blive set i trafikken? smiley

  • #2   16. okt 2019 fordi dem der køre Audi. kun blinker en gang, ved vognbaneskift smiley

    de fleste vil gerne have den blinker 3 gange.

    du kan jo når du har aktiveret blink til den ene side.
    og den har blinket en gang.
    tippe blink arm til den anden side, så stoppe den med at blinke


  • #3   16. okt 2019 https://youtu.be/qJHezq06PUE

    Kan du bruge det her? Du kan jo ikke gøre noget galt så kommer du ind - så er det bare at sætte værdien ned til 1, altså eet blink.
    Selv ville jeg gerne ændre det til 5 blink. Men det er vel din bil og din beslutning....


  • #4   17. okt 2019 Kan man ikke bare ændre det inde i indstillingerne? Synes jeg kan mindes, jeg er kommet forbi den indstilling i MMI'en på et tidspunkt, men det kan godt være, jeg tager fejl.

    Min er en 17'er, så det burde i hvert fald være det samme i så fald.


  • #5   17. okt 2019 Tak Alfist. Det vil jeg prøve.

    Bay . Jeg har ledt og ledt. Jeg ku i min octavia. Men synes ikk at ku finde det i audien.


  • #6   17. okt 2019 Jeg tror også ved nærmere eftertanke, at det er vores Ford, der har den mulighed, og ikke Audien.

    Men det kan jo nemt løses ved bare lige at holde den oppe et halvt sekund, inden man slipper den. Det er en fin work-around, eftersom det er ret sjældent, man har brug for det, tænker jeg smiley


Kommentér på:
Audi a6 2016 1x blink

Annonce