{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skifte bagbremser Peugeot 3008
  • Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

    Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.331
    #2   21. okt 2019 umiddelbart så skal der ikke tester eller 12v batteri til det, da det er en ganske almindelig kaliber med håndbremsekabel der går over til håndbremse robotten, her skal du selv skrue stemplet ind som normalt.

  • Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    okt 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #3   21. okt 2019 Er du helt sikker?

  • Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    apr 2006

    Følger: 22 Følgere: 60 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.589
    #4   21. okt 2019 Har den automatisk håndbremse?
    For så skal du tænke dig om når du skifter, for selv om det ikke sidder i kaliberen, så vil den jo selv aktivere bremsen, hvis den får slået tænding fra, eller den aktiveres manuelt..
    Du skal også selv deaktivere den inden du kan få kaliberen af.
    Og det er til at justere på gode gamle metode pga det elektriske ikke sidder i kaliberen..
    Om der er forskel imellem årgangen ved jeg ikke.. Så tjek inden.. Du kan se det, hvis der sidder et stik på selve kaliberen, så er det nok ikke smart selv at gå igang. hvis der bare går kabel ind, så er der ingen problemer


  • Daniel C
    Daniel C Tilmeldt:
    okt 2009

    Følgere: 3 Emner: 15 Svar: 1.331
    #5   21. okt 2019 #3
    ja den gamle model 3008 har ikke elektronisk håndbremse i kaliberen, det er kun den nye model der har


  • Martin H
    Martin H Tilmeldt:
    okt 2019

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #6   23. okt 2019 Vores har jo automatisk håndbremse, den er fra 2012. Men om det er med kabeltræk eller el stik monteret på kaliberen det ved jeg ikke, det skal jeg lige have set på først

Kommentér på:
Skifte bagbremser Peugeot 3008

Annonce